Hvad gør denne USB-pen SÅ dyr?
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-06-07 11:15

Så lige denne på EDB-priser:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=136647#

Mit spørgsmål er nu: Hvad i alverden kan retfærdiggøre den pris?
Der er trods alt 4 forhandlere der er 'enige' om prisen.

Til dem der ikke gider følge link: Der er tale om 1 stk 1GB USB2.0 memory.

--
mvh Uffe

Fra : Peter T.

Dato : 13-06-07 11:29

Uffe Bærentsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Så lige denne på EDB-priser:
>
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=136647#
>
> Mit spørgsmål er nu: Hvad i alverden kan retfærdiggøre den pris?
> Der er trods alt 4 forhandlere der er 'enige' om prisen.

Det ligner en databasefejl. :)

--
Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

STAR!

Fra : News

Dato : 13-06-07 11:32

> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=136647#
>
> Mit spørgsmål er nu: Hvad i alverden kan retfærdiggøre den pris?
> Der er trods alt 4 forhandlere der er 'enige' om prisen.

Til de som ikke har set linket, er det en USB pen til over 80.000 kroner.

Mit bud er, at det er en fejl i hoved-leverandørens prisliste. Denne liste
opdateres sikkert automatisk til de 4 forhandlere som så igen automatisk
sender den opdaterede pris videre. Konklusionen kan jo så også være, at de
fire forhandlere køber hos den samme leverandør

Det er mit bud.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-06-07 11:40

"News" <news1234@REMOVE.gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sender den opdaterede pris videre. Konklusionen kan jo så også være, at de
> fire forhandlere køber hos den samme leverandør

Det var også min tanke
Bare dumt når det går galt.

--
mvh Uffe

Fra : ShutEye

Dato : 13-06-07 18:04

> Det var også min tanke
> Bare dumt når det går galt.

Jeg tror nu prisen er rigtig.
Den kan jo drejes!

Fra : -=JF=- priv

Dato : 13-06-07 22:15

"ShutEye" <no@no.no> skrev i meddelelsen

> Jeg tror nu prisen er rigtig.
> Den kan jo drejes!

Nårh, drejes... Ja, så holder jeg altså med ShutEye!!
En drejebar USB-dimmer kan man ikke gi' for meget for

Fra : Gamle

Dato : 14-06-07 13:12

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> "ShutEye" <no@no.no> skrev i meddelelsen

> Nårh, drejes... Ja, så holder jeg altså med ShutEye!!
> En drejebar USB-dimmer kan man ikke gi' for meget for

Og man skal vogte sig for efterligninger, som kan kendes ved at prisen kun
er nogle få hundrede kroner.

Mvh.
Torben

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 14-06-07 16:04

Gamle skrev:
> "-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Og man skal vogte sig for efterligninger, som kan kendes ved at prisen kun
> er nogle få hundrede kroner.

Njaaa -- De kan nu også kendes ved, at de drejer den anden vej, end den
i linket !!

Jesper.

Fra : Holst

Dato : 13-06-07 11:32

Uffe Bærentsen wrote:

> [...]
> Der er trods alt 4 forhandlere der er 'enige' om prisen.
>
> Til dem der ikke gider følge link: Der er tale om 1 stk 1GB USB2.0 memory.

Hvis du klikker på 'Vis' er det kun Getmore, der faktisk fremkommer med
en side om USB-sticken.

Men når du ser sådanne priser, for en lille ting, der normalt koster en
forsvindende lille del af denne pris, så skyldes det sikkert, at det er
en pakke med 500 stk. USB-sticks og ikke blot 1 stk. Det fremgår dog
ikke af beskrivelsen hos Getmore.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-06-07 11:36

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> crashed Echelon writing

> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=136647#
>
> Mit spørgsmål er nu: Hvad i alverden kan retfærdiggøre den pris?
> Der er trods alt 4 forhandlere der er 'enige' om prisen.

Der er IKKE 4 forhandlere, som er enige om prisen, men tale om en database
fejl.

Getmore er den eneste som linker til en USB nøgle med den høje pris.

Hvis du følger de 3 andre forhandlere er der tale om RAID array, hvoraf
deres produkt er havnet forkert hos edbpriser.

--
Bjarke Andersen

Fra : sjp

Dato : 13-06-07 15:32

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Der er trods alt 4 forhandlere der er 'enige' om prisen.
>
> Til dem der ikke gider følge link: Der er tale om 1 stk 1GB USB2.0 memory.

Der er både halsstrop og usb kabel med som tilbehør.

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 13-06-07 16:00

"sjp" <sjp@emailvirkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Der er både halsstrop og usb kabel med som tilbehør.

Hehe. :D

Så er det jo en meget fair pris. :)

Mvh Martin.

Fra : ShutEye

Dato : 13-06-07 18:08

> Der er både halsstrop og usb kabel med som tilbehør.

80.000 er billigt!

Fra : Esben

Dato : 13-06-07 17:03

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er trods alt 4 forhandlere der er 'enige' om prisen.
>
> Til dem der ikke gider følge link: Der er tale om 1 stk 1GB USB2.0 memory.

Det ligner to produkter med ens varenr. der er blandet sammen.

--
Esben

Fra : lars

Dato : 16-06-07 07:30

"Esben" <esben@gruf.land> wrote in message
> "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det ligner to produkter med ens varenr. der er blandet sammen.
>
> --
> Esben

sidste opdatering viser at getmore har den til 207 incl fragt.

Fra : Lars

Dato : 14-06-07 19:31

On 14 Jun., 17:03, Jesper Jacobsen <jesper.jacob...@host.cybercity.dk>
wrote:

> Njaaa -- De kan nu også kendes ved, at de drejer den anden vej, end den
> i linket !!
>
> Jesper.

Hej Ng

Jeg fik denne mail tilbage fra getmore

"Det er en fejl og prisen er rettet ned til 185,00 altså en
nedsættelse på 80.000,00 kr. J

Med Venlig Hilsen/Best regards

Getmore A/S"

Hilsen Lars

Fra : Peter T.

Dato : 14-06-07 23:22

Lars udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg fik denne mail tilbage fra getmore
>

> "Det er en fejl og prisen er rettet ned til 185,00 altså en
> nedsættelse på 80.000,00 kr. J
>

> Med Venlig Hilsen/Best regards
>
> Getmore A/S"

Så er det med at slå til!

Fra : ShutEye

Dato : 14-06-07 23:38

> Så er det med at slå til!

Forstår ikke helt hvorfor den ikke er opført under 'prisbaskere' på
edbpriser?