ændret strafudmåling efter appelsag?
Fra : BS

Dato : 13-06-07 03:27

Hvor på nettet kan jeg finde en statistik, der viser, hvordan
strafudmålinger i byretten, der er blevet appelleret til landsretten, bliver
efter appelsagen? I dette tilfælde handler det om straffelovens §210.
På forhånd tak...

Fra : Codexx

Dato : 15-06-07 11:45

BS wrote:
> [...]
> strafudmålinger i byretten, der er blevet appelleret til landsretten,
> bliver efter appelsagen? I dette tilfælde handler det om

Bestemmelsen er mig bekendt brugt så sjældent, at statistik ikke vil være
meningsfyldt. Hvis jeg var dig ville jeg istedet prøve at få adgang til
Ugeskrift for Retsvæsen Online og søge på domme vedr. STRFL § 210.

/Bacher