Den 12-06-07 20.29 skrev Kasper Jensen følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
>> Den 12-06-07 19.36 skrev Kasper Jensen følgende:
>>
>>> så er det blot et spørgsmål om at kontakte firmaerne
>>> og anmode om at få pengene refunderet.
>>
>> Kan du henvise til en relevant paragraf?
>>
> Som sagen er fremstillet (som jeg umiddelbart tolker den), så er der af
> uransagelige årsager overført penge til firmaer uden modydelse.
Mon ikke der er leveret taletid og billetter. Og firmaerne har ingen
mulighed for at tjekke, om det er den rette person, der har modtaget det
bestilte [1].
> gætter jeg på, at du fortolker mit svar i retning af, at en anden har
> bemægtiget sig adgang til den pågældendes netbank og dermed betalt egne
> regninger til de angivne firmaer.
Nej, jeg efterlyser blot den paragraf, der kræver, at en virksomhed
tilbagebetaler penge for en leveret ydelse, hvis betaleren efter mange
måneder påstår, han ikke har bestilt og fået ydelsen.
[1] Mig bekendt kan virksomheden ikke sammenstille kortnummeret med
leveringsadressen. Og selv hvis de kan, er det vist ikke usædvanligt, at
nogle bestiller og betaler for produkter, der leveres til andre.
--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.
http://kimludvigsen.dk