fotografi i det offentlig...
Fra : Simon

Dato : 01-06-07 09:07

Hvornår skal man besiddelse af et presse-kort ?

- Skriv gerne et link til de love som er gældende for fotografer uden
presse-kort.

* Jeg har ingen intention om at publicere billederne.

* Jeg har ingen intention om at overdrage billederne til andre, som vil
måske publicere billederne.

Jeg er hobby natur-fotograf, men på vej fra arbejde går jeg ofte forbi
RÃ¥dhuspladsen.

Ved "ungdomshus demonstrationer" er der ofte personer fra "forældrer
imod politi vold" som mener at man skal være i besiddelse af et
presse-kort for at tage billeder ved sådan et "arrangement".

Jeg fortæller personerne høfligt at de må henvende sig til en af de
mange politi betjente som er tilstede, hvis de mener at det er problem.

Fra : Hans Poulsen

Dato : 01-06-07 09:46

"Simon" <who@cares.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Rådhuspladsen.

[...]

Google: Pressekort

Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Fra : Georg Sluyterman

Dato : 01-06-07 19:30

Hans Poulsen skrev:

> Google: Pressekort
>
> Hans Poulsen
> 1804 Frederiksberg C

Hej Hans

Vil du ikke få indstillet din newsreader til at quote/citere?

--
Vh. Georg