Udkast til svar til Bondams ny
Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-07 00:01

tvangsbødetrussel

Ingen af forbedringerne af Bjelkes Alle 46 kræver byggetilladelse, mener jeg
og flere arkitekter og advokater.

Jeg og min japanske kone er begge i 60erne, så at vi gør træerne til
mega-bonzais og facaden til en stor politisk opslagstavle handler alene om
ytringsfrihed og kunst.

Vor alder taget i betragtning må smalle trædesteder, hvor ingen opholder
sig, ses som intermistiske hjælperedskaber til udskiftning af
debat-væsentlige ytringer.

Deformeringerne af havens træer og andre vækster indgår i at gøre dette
byens grønneste hus til et kunstværk, og til at mindske det genskin fra
blanke, hypermoderne franske isoleringsmåtter, som krævulantiske naboer har
klaget over., hvilket fik kommunen til sidste år at true med tvangsbøder.

Desuden bevirker indsnøring af træer til huset, at den nedstyrtningsfare,
der i forvejen var nul, nu er nul gange nul.

Da man sidste sommer besøgte os fra 2. bygningsinspektorat kunne fagfolkene
ikke påvise nogen risiko for nedstyrtning, kun hånedes om "sindsyge", fordi
man var politisk uenig.

Vor stormfulde vinter har bevist. at det af politiet anbefalede lexan-plast
er brudsikkert og modstår de stærkeste vindstød på den måde, det er fæstet
med stålwires m.m.

Ingen forlangte byggetilladelse, da de autonome byggede nedstyrtningsfarlige
bræddeskure i 5 sals højde og lod det besatte flade tag være fyldt med lette
plastikkasser med vinflasker og andet livsfarligt kasteskyts som vindstød
kunne have gjort dødelige.

Her er alt solidt plantet i sund ejendomsret og i ukritisabel ,
overdimensioneret teknologi.

Fra : kk

Dato : 20-05-07 09:22

> [...]
> kasteskyts som vindstød kunne have gjort dødelige.
>
> Her er alt solidt plantet i sund ejendomsret og i ukritisabel ,

ku vi ikke få et link til nogle billeder af dit kunstværk. Det er lidt langt
at tage fra Jylland for at få et kig.
mvh
kk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-05-07 10:20

On Sun, 20 May 2007 10:21:59 +0200 "kk" <kru@nospammail.dk> sent the
following smoke signals:

>ku vi ikke få et link til nogle billeder af dit kunstværk. Det er lidt langt
>at tage fra Jylland for at få et kig.

Værs'go:
http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/warming/warming/warming/index.html

Men det er på eget ansvar...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : kk

Dato : 20-05-07 11:43

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sun, 20 May 2007 10:21:59 +0200 "kk" <kru@nospammail.dk> sent the
> [...]

Mange tak!
Det styrker sympatien for den københavnske forvaltning.
mvh
kk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-05-07 12:41

Hr> On Sun, 20 May 2007 10:21:59 +0200 "kk" <kru@nospammail.dk>
> [...]

Har du ikke byttet om på billederne af hans hus og en losseplads?

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Per Tordrup\(MIL\)

Dato : 20-05-07 13:00

Tak for kaffe, jeg troede kun det var på landet man så sådan roderi.

Per

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 20-05-07 13:18

Per Tordrup(MIL) wrote:
> Tak for kaffe, jeg troede kun det var på landet man så sådan roderi.

Eller Christiania, men BW bor ikke der.

JonB

Fra : Peder Olsen

Dato : 21-05-07 15:11

> Eller Christiania, men BW bor ikke der.
>

> JonB

Stakkels naboer.

--
Samler du på bryggerisouvenir,
så se på:

Fra : Snuden

Dato : 21-05-07 17:17

On Mon, 21 May 2007 16:10:55 +0200, "Peder Olsen"
<peder@olsen161.invalid> wrote:

>Stakkels naboer.

Værste er billederne ikke yder "pragtboligen" retfærdighed - det ser
20 gange værre ud når man oplever det "live"
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-07 01:28

"Peder Olsen" <peder@olsen161.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

Den eftergivenhed som christianitterne har nydt - får jeg en promille af den
når deadline for Bondam-truslerne om tvangsbøder for ikkenedrivning nærmer
sig?

Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-07 22:02

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

hVORDAN KAN ÆSTETIK KOMME IND I byggesag

kUN NEDSTYRTNINGSFARE BØR KUNNE FÅ KOMMUNEN TIL AT BLANDE SIG

Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-07 12:00

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> ku vi ikke få et link til nogle billeder af dit kunstværk. Det er lidt
> langt at tage fra Jylland for at få et kig.
> mvh

Vedkommer ÆSTETIK sagsbehandling om byggesag - er det ikke kun
nedstyrtningsfare der er relevant?
Den er svær at fotografere