JP - Amerikansk drøm knust af et par bukse~
Fra : Rikke Frandsen

Dato : 12-05-07 19:14

http://www.jp.dk/timeout/artikel:aid=4390336/

det må være en avis-and !!!
Nægter at tro det kan være seriøst ment.

Rikke
(....som støtter Ny Alliance - www.nyalliance.dk)

Fra : Jesper Lund

Dato : 12-05-07 19:25

Rikke Frandsen wrote:

> http://www.jp.dk/timeout/artikel:aid=4390336/
>
> det må være en avis-and !!!
> Nægter at tro det kan være seriøst ment.

Nope, just another day at the [US] courthouse...
http://www.cnn.com/2007/LAW/05/03/missing.pants.ap/index.html

--
Jesper Lund

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-05-07 20:10

Jesper Lund skrev:

> Nope, just another day at the [US] courthouse...
> http://www.cnn.com/2007/LAW/05/03/missing.pants.ap/index.html

En bemærkning fra artiklen der lyder ufrivilligt komisk:

    Two years later, he is still pressing his suit.

--
Bertel

Fra : Leif Neland

Dato : 14-05-07 08:07

> En bemærkning fra artiklen der lyder ufrivilligt komisk:
>
> Two years later, he is still pressing his suit.

Jeg tror det er med vilje, en stil amerianske journalister lærer.

På den cnn-side er der også en link til "Spider-Man takes a fall but still
hangs tough"

Om at filmen spider-man 3 sælger mindre, men stadig godt.

Leif

Fra : Steen

Dato : 12-05-07 21:18

Rikke Frandsen wrote:
> Nægter at tro det kan være seriøst ment.
> Rikke
> (....som støtter Ny Alliance - www.nyalliance.dk)

Ja, det nægter jeg også at tro på. Altså at du støtter NA Ej okay...
Hvad lever de egentlig af, indtil de får en "overførselsindkomst" fra det
offentlige for at være folketingspolitikere?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-05-07 21:58

Steen skrev:

> Ja, det nægter jeg også at tro på. Altså at du støtter NA Ej okay...
> Hvad lever de egentlig af, indtil de får en "overførselsindkomst" fra det
> offentlige for at være folketingspolitikere?

Dem der er MF'er nu, får deres løn for det. De øvrige har deres
arbejde eller anden indtægt.

--
Bertel

Fra : Andy

Dato : 13-05-07 14:38

> Ja, det nægter jeg også at tro på. Altså at du støtter NA Ej okay...
> Hvad lever de egentlig af, indtil de får en "overførselsindkomst" fra det
> offentlige for at være folketingspolitikere?

De lever vel af dem der er dumme nok til at betale kontingent uden at kende
deres politiske program.

Andy