"SoL" <ssen@bit.lk> mentioned this
>
> "Troels Plougmann-Olsen"
> <hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i en
> meddelelse news:464213d7$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Hejsa.
>>
>> I midten af januar måned 2007 bestilte jeg Cybercity Internet og
>> telefoni.
>>
>> 1. februar flyttede jeg fra lejligheden det var bestilt til.
>>
>> Et par dage forinden annulerede jeg bestillingen af det Cybercity
>> (fortrydelsesret?).
>>
>> Nu modtager jeg så på min NYE adresse en rykker på 777 kr, for
>> kontonummeret jeg så åbenbart fik på den gamle adresse alligevel. -
>> Så annuleret blev det ikke.
>>
>> Hvordan forholder jeg mig til dette?
>>
>> Umiddelbart synes jeg ikke jeg vil betale for en service jeg aldrig
>> har brugt. Jeg har aldrig modtaget noget udstyr, så man kan da undre
>> sig over jeg skal betale for... Ja, ingenting?
>>
>
>
> Man kan jo undre sig over hvorfor du bestiller netop den vare, når du
> er på vej ud af lejligheden 2 uger senere. Mon ikke du skulle have lov
> at betale Cybercity for at holde dem for grin - selvom du ikke har
> fået noget, har de sikkert haft lidt besvær med at håndtere din sag
> for blot at finde ud af at fuglen er fløjet, da der skal installeres.
>
> Knud
>
>
Det må jeg give dig medhold i.
CyberCity har jo brugt arbejdstimer på at forberede og færdiggøre et
produkt at vedkommende så pludselig ikke længere har interesse i.
Så naturligvis skal han dække de omkostninger der er forbundet med det
spildte arbejde at CyberCity udførte.
Så det er kommet en regning på at have udført Molboarbejde og den SKAL
altså betales, der er ingen vej uden om.
--
Per Hansen