Køb af standarddokument
Fra : O. Skjold

Dato : 23-04-07 20:06

Hej

Min ægtefælle og jeg overvejer at skrive et testamente hvor vi
tilgodeser hinanden mest muligt i tilfælde af, at den ene skulle
gå bort før den anden.

Kan et standarddokument fra nettet bruges?

I givet fald, hvilken "leverandør" kan anbefales?

Pft.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Christian Madsen

Dato : 23-04-07 20:16

O. Skjold skrev den 23-04-2007:
> [...]
>
> Kan et standarddokument fra nettet bruges?
>
> I givet fald, hvilken "leverandør" kan anbefales?

Det afhænger jo af om i ønsker andet end blot at begunstigende hinanden
mest muligt. Men ja det kan de godt.
www.familieadvoakten.dk kan helt klart anbefales.

--
Mvh. stud.jur. Christian Madsen

Fra : Christian Madsen

Dato : 23-04-07 23:32

Christian Madsen skrev den 23-04-2007:

> Det afhænger jo af om i ønsker andet end blot at begunstigende hinanden mest
> muligt. Men ja det kan de godt.
> www.familieadvoakten.dk kan helt klart anbefales.

Beklager slåfejl i link. Her er det korrekte link:
http://www.familieadvokaten.dk/

--
Mvh. stud.jur. Christian Madsen

Fra : O. Skjold

Dato : 24-04-07 18:01

Christian Madsen skrev i news:mn.c0207d74eb283bee.72899@none.com

<klip>

> Beklager slåfejl i link. Her er det korrekte link:
> http://www.familieadvokaten.dk/

Tak for linket, jeg kigger nærmere på det. Jeg havde luret
stavefejlen

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Christian Madsen

Dato : 24-04-07 18:19

O. Skjold skrev den 24-04-2007:
> Christian Madsen skrev i news:mn.c0207d74eb283bee.72899@none.com
>
> <klip>

> Tak for linket, jeg kigger nærmere på det. Jeg havde luret stavefejlen

slåfejlen :)
Og det var så lidt. :)

--
Mvh. stud.jur. Christian Madsen