Udførselserklæringer beløbsgrænse?
Fra : Frederik C

Dato : 26-03-07 13:40

Hej

I forbindelse med salg til tredjelande, skal der jo udfyldes en erklæring,
om at varen forlader EU.

Nogen som ved, om der er en bagatelgrænse for dette? Feks. ved forsendelser
under 5k, skal en sådan ikke udfyldes?

Mvh.

Frederik

Fra : per christoffersen

Dato : 26-03-07 14:01

"Frederik C" <info@ duelundaudio.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen som ved, om der er en bagatelgrænse for dette? Feks. ved
> forsendelser under 5k, skal en sådan ikke udfyldes?

Der er en lettelse for uregelmæssige forsendelser af mindre værdi:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=230449

/Per

Fra : Frederik C

Dato : 26-03-07 14:34

"per christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev i en meddelelse

> "Frederik C" <info@ duelundaudio.com> skrev i en meddelelse

> Der er en lettelse for uregelmæssige forsendelser af mindre værdi:
> http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=230449
>
> /Per

Tak for det. Hvad præcist dækker mundtlig angivelse? Og hvordan lever man op
til dette? Er det nok, at sende det fra posthuset?

Mvh.

Frederik

Fra : per christoffersen

Dato : 26-03-07 14:44

> Tak for det. Hvad præcist dækker mundtlig angivelse? Og hvordan lever man
> op til dette? Er det nok, at sende det fra posthuset?

Det er jeg ikke klar over, - ring og spørg Skat.

/Per