Parkeringsafgift
Fra : iSteen

Dato : 22-03-07 15:57

Ja, nu har jeg osse stiftet bekendtskab med Carpark!
Jeg holdt 20 minutter på McDonald's, på deres kundeparkering - men
satte ikke min p-skive.
På det skilt jeg parkerede foran, stod på, at pladsen var for
McDonald's kunder, og at man måtte holde der max. en time.

Da jeg kom tilbage til bilen efter 20 minutter, så jeg bøden og blev
skidesur.
På skiltet stod der ikke noget om p-skive - det stod til gengæld på et
andet skilt, der stod et andet sted.

Det kan man vel ikke bruge som gyldig grund, til at slippe for bøden,
eller kan man?

Fra : Sæt i gang

Dato : 22-03-07 17:02

Det bliver svært at slipppe - disse herrens private selskaber er nogen
forbandede stivstikkere. Og de ragerer generelt på henvendelser med en
standardskrivelse, som slet ikke forholder sig til den konkrete sag, men
blot en opremsning af hvilke af deres spilleregler du måtte have kunnet
overtræde.

KNud

Fra : Snuden

Dato : 22-03-07 18:19

On 22 Mar 2007 07:56:54 -0700, "iSteen" <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
>andet skilt, der stod et andet sted.
>
>Det kan man vel ikke bruge som gyldig grund, til at slippe for bøden,

Når der er skiltet med max en time er det vel pænt underforstået du er
nødt til at sætte skiven. Ellers er der jo ingen der aner hvornår du
er ankommet. Du kommer til at æde den afgift - du er selv skyld i den.
--
Snuden

Fra : joke

Dato : 22-03-07 23:24

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> nødt til at sætte skiven. Ellers er der jo ingen der aner hvornår du
> er ankommet. Du kommer til at æde den afgift - du er selv skyld i den.
jepper hvis man ikke overholder en P begrænsning hvad enten den er privat
eller offenlig må man forvente en Pbøde

Hilsen

Johnny