Tremors
Fra : Hagar

Dato : 11-06-07 23:24

Hej

Jeg har med stor fornøjelse set alle Tremors film
http://www.tremors3movie.com/ og lå flad af grin over dem, jeg har så ikke
fået nok, hvilke andre film bør jeg se i samme stil ?

Hagar

Fra : Jesper

Dato : 11-06-07 23:31

Hagar <nogo31@hotmail.com> wrote:

> [...]
> http://www.tremors3movie.com/ og lå flad af grin over dem, jeg har så ikke
> fået nok, hvilke andre film bør jeg se i samme stil ?

Prøv Critters
--
Jesper

Fra : Optimus Prime

Dato : 12-06-07 07:37

Feast (http://www.imdb.com/title/tt0426459/)

Fra : Rene Schnoor

Dato : 12-06-07 15:17

Har godt nok kun set klip fra filmen, men hvad med "Eight Legged Freaks"?

http://www.imdb.com/title/tt0271367/

Er selv vild med den første Tremors film :)

Fra : Hagar

Dato : 12-06-07 16:34

"Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Har godt nok kun set klip fra filmen, men hvad med "Eight Legged Freaks"?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0271367/
>
> Er selv vild med den første Tremors film :)
>
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Den har jeg, altså Eight Legged Freaks men den hamler ikke op med tremors
rent humørmæssigt
Hvis du agter at anskaffe dig de 3 andre tremors film, så er det som typisk,
man bliver lidt skuffet, for etteren er helt klart den bedste.

Hagar

Fra : Optimus Prime

Dato : 14-06-07 07:56

Rene Schnoor skrev:
> Har godt nok kun set klip fra filmen, men hvad med "Eight Legged Freaks"?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0271367/

Det er ganske fortrinlig underholdning i den genre

Fra : John Hinge

Dato : 14-06-07 09:34

On 14 jun 2007 Optimus Prime was heard to say:

> Det er ganske fortrinlig underholdning i den genre

Eight Legged Freaks er en efter min mening hysterisk sjov film,
og der skal det tages med at jeg er ganske araknofobisk.
Jeg fik en bule i nakken første gang jeg så traileren for den
gamle Arachnophobia film der hvor en stor væmmelig fugleedderkop
ligger tilsynelandende død og pludselig hopper lige op i kameraet.
Jeg vimsede bagud og ramte væggen med et piv, og havde så en god
bule i nakken. pinligt..

ELF (for nemhed) skræmte mig derimod ikke, det er den efter min
mening, ganske enkelt for sjov/underholdende til.
Den er lavet som en hyldest til de store monsterfilm fra hmm 50'erne,
60'erne.. Sånogen som "It came from the desert" typen.
Men er samtidig yderst sjov , og ganske nydeligt lavet
Uden at spoile vil jeg sige at scenen hvor en stor 'orb weaver'
holdes i skak med en astma inhalator kan får mig til næsten at
bryde sammen i klukken og fnisen.. *pyf pyf' indeed.

Filmen har jo også den små Scarlett Johanssen i en af rollerne,
og det er jo ikke skidt

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Per

Dato : 13-06-07 10:18

Har du set Dune? Ikke helt samme stil, men det er der de har tyvstjålet
ideen med ormene fra.

Fra : Hagar

Dato : 13-06-07 10:22

"Per" <ihate@spam.com> skrev i en meddelelse
> Har du set Dune? Ikke helt samme stil, men det er der de har tyvstjålet
> ideen med ormene fra.

Ja, jeg har set den, men det er lang tid siden, så jeg husker den ikke, det
kunne være jeg skulle sætte den på igen

Hagar

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 13-06-07 17:07

Hagar skrev bl.a.:

> Jeg har med stor fornøjelse set alle Tremors film ... jeg har så ikke
> fået nok, hvilke andre film bør jeg se i samme stil ?

"Reptilicus" er jo altid et gensyn værd.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Kim2000

Dato : 13-06-07 20:17

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> "Reptilicus" er jo altid et gensyn værd.

Den er helt igennem håbløs på den fede måde og et bevis på at man ikke kunne
lave en film uden Dirch Passer i den periode.
mvh
Kim

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 14-06-07 09:11

On Wed, 13 Jun 2007 21:16:41 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>>

>Den er helt igennem håbløs på den fede måde og et bevis på at man ikke kunne
>lave en film uden Dirch Passer i den periode.

Faktisk har jeg læst, at han var med i den fordi man på den tid ikke
turde lave en film uden at have ham med.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 22:54

> Jeg har med stor fornøjelse set alle Tremors film
> http://www.tremors3movie.com/ og lå flad af grin over dem, jeg har så ikke
> fået nok, hvilke andre film bør jeg se i samme stil ?

Hvad med Slither.

http://us.imdb.com/title/tt0439815/

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Hagar

Dato : 14-06-07 00:00

> Hvad med Slither.
>
> http://us.imdb.com/title/tt0439815/
>
> --
>
> Med Venlig Hilsen
>
> Kimila.

Den har jeg godt nok ikke set, og så er den ny.
Har du selv set den, og ser man det der spøger, for en film hvor man ikke
ser synderen, det gider jeg godt nok ikke

Hagar

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-06-07 11:48

On Jun 12, 12:24 am, "Hagar" <nog...@hotmail.com> wrote:
> Hej
>
> Jeg har med stor fornøjelse set alle Tremors filmhttp://www.tremors3movie.com/og lå flad af grin over dem, jeg har så ikke
> fået nok, hvilke andre film bør jeg se i samme stil ?

Humor gys med monstrer? ja der er mange

Evil dead serien er jo selvskrævet. Jeg kan bedst lide toeren, men
army of darkness er bestemt også i orden.
Slither, Eight legged freaks og Feast kan jeg også godt anbefale.
Undead er også lidt i samme stil, bestemt underholdende. Bubba Ho-tep
er mere humor end gys men den er ellers kanon.

Vi er vel næsten ovre i film som "the little shop of horrors"
http://www.imdb.com/title/tt0054033/ Jeg kan specielt godt lide
udgaven fra firserne.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann