Hard Candy
Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 10-06-07 18:22

Er der nogen der ligesom mig der har set denne lille oversete film.

En film der får en til at føle for de skuespillere der er med. Især er det
et skuespil talent udover det sædvanlige der er i Ellen Page der spiller den
14 årige pige der bliver samlet op af den 18 år ældre Fotograf der måske vil
lidt mere end at tage et par snapshots.

Skuespillet fra begge hovedroller er som sagt noget af det bedste jeg længe
har set. Plus så er nogle af scenerne i filmen så gribende at den får Hostel
eller Saw filmene til at ligne et par afsnit af Disneys sjov om fredagen.

Så hvis du ikke lige ved hvad du skal lege hos din lokale film pusher, kune
det måske være et godt bud herfra.

Jeg var godt underholdt

jimmy

Fra : Peter Heide

Dato : 11-06-07 14:04

"Jimmy Rosenlund" <jylm@veflingenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fredagen.
>
> Så hvis du ikke lige ved hvad du skal lege hos din lokale film pusher,

jeg anmeldte filmen i denn gruppe for ca. et år siden og syntes dengang
at den var rædselsfuld, og det var *ikke* positivt ment, en omgang
udspekuleret
ingenting, hvor man til sidst ønskede at den 14 årige boygirl blev
nakket på vejen til "Hard Candy 2"

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-06-07 01:20

Peter Heide wrote:

> [...]
> omgang udspekuleret
> ingenting, hvor man til sidst ønskede at den 14 årige boygirl blev

Hmm. Kan man der ud af lede at med film er det som med vin. De bliver
bedre med årene, eller der det som med vin, at nogen har bedre smag
end andre?

mvh
Henning

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 15-06-07 15:06

Jimmy Rosenlund <jylm@veflingenet.dk> wrote:

> [...]
>
> Så hvis du ikke lige ved hvad du skal lege hos din lokale film pusher, kune

Jeg synes også den var virkelig god og tankevækkende.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/