Adgang til nyhedsgrupper på forskellige fo~
Fra : Magnus

Dato : 09-06-07 18:32

Jeg bruger meget nyhedgrupperne som jeg har adgang til via min Cybercity
adsl forbindelse.

Men i 10 dage skal jeg ikke være hjemme og skal bruge en anden
internetforbindelse der hvor jeg er som jeg ikke ved andet om end det er et
stik i væggen.

Hvordan kan jeg fortsætte med at læse/skrive i nyhedsgrupper uanset hvilken
forbindelse jeg kobler mig til nettet med?

Med mine emailskontoer kunne jeg kun modtager indtil jeg satte den udgående
post til "smtp" så nu kan jeg både sende og modtage emails uafhængigt
hvilket netværk jeg kobler mig på.

Kan jeg ikke det samme med nyhedsgrupper?

/Magnus

Fra : Søren Blom

Dato : 09-06-07 18:41

"Magnus" <arnason_fjern@email.dk> skrev
> [...]
>
> Hvordan kan jeg fortsætte med at læse/skrive i nyhedsgrupper uanset
> hvilken forbindelse jeg kobler mig til nettet med?

Du kan bruge en news server som news:sunsite.dk prøv at kik i
dk.edb.internet der har jeg haft en tråd om det samme spørgsmål.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-06-07 18:52

Magnus skrev:

> Hvordan kan jeg fortsætte med at læse/skrive i nyhedsgrupper uanset hvilken
> forbindelse jeg kobler mig til nettet med?

Ved at benytte en server der kører med autorisation (tjek af
brugernavn og kodeord).

--
Bertel

Fra : Carl Drud

Dato : 09-06-07 18:50

On 2007-06-09, Magnus wrote:

> Hvordan kan jeg fortsætte med at læse/skrive i nyhedsgrupper uanset hvilken
> forbindelse jeg kobler mig til nettet med?

Med dotsrc.org (sunsite.dk). Tilmelding nødvendig, men gratis og kun
tekstgrupper.

http://dotsrc.org/usenet/

--
Carl

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 09-06-07 19:57

"Magnus" <arnason_fjern@email.dk> wrote in message
> [...]
> uafhængigt hvilket netværk jeg kobler mig på.
>
> Kan jeg ikke det samme med nyhedsgrupper?

Kan du ikke bare bruge dem gennem Google?
http://groups.google.com

/Ole