SE W880i ris/ros
Fra : Snuden

Dato : 08-06-07 17:10

Er der nogen der vil give den nogle ord med på vejen. Hvordan er tale/std.by
tid?
Videoopkald? Er den værd at købe?

Snuden

Fra : Maria

Dato : 08-06-07 18:55

Den 08.06.2007 kl. 18:09 skrev Snuden <snudens@gmail.com>:

> Er der nogen der vil give den nogle ord med på vejen. Hvordan er
> tale/std.by
> tid?
> Videoopkald? Er den værd at købe?
>
> Snuden

Jeg har en w880i, jeg har ikke brugt den til at tale ret meget i (ca. 2
timer), men jeg har på 20 dage sendt ca. 2500 smser, og synes den har
holdt bedre strøm, end min w800i jeg havde før. Den kan have ca. 1000
smser liggende i indbakke og sendte beskeder.

Jeg har ikke prøvet videoopkald endnu, da Telia bildte mig ind de havde
det i deres abb., men det vidste sig at være forkert, derfor har jeg i
dag, ladet handlen gået tilbage, men gik direkte i TDC og købte en w880i.

Tasterne er små på w880i, men det synes jeg, at jeg vænnede mig hurtigt
til.

--
---
Maria

Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/