3000 Miles to Graceland
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 04:26

Jeg sad og så den her film i går aftens på dvd, og må sige at jeg synes den
var fed. Den er fra 2001 men er åbenbart gået min opmærkshed totalt forbi,
for jeg kan slet ikke huske at den har gået i biffen eller noget. Men den
gik måske slet ikke i bio i DK?
Kevin Costner er virkelig King i den her film (på mere end 1 måde, når du
har set filmen). Og drengen spiller også fantastisk. Ligesom Kurt Russell og
Courtney Cox.
Vil bare give et film-tip videre til jer der mangler noget nyt at se på

http://www.imdb.com/title/tt0233142/

/Steen

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 09-06-07 10:41

Jeg har det på nøjagtig samme måde.

Den blev sendt på tv 3 for et stykke tid siden, hvor jeg nåede at se lidt af
den, men jeg har det sådan at jeg ikke ser film på tv3 hvis jeg kan undgå
det, da de er irriterende med alle de reklamer og det ødelægger efter min
mening film totalt.

Men efter det købte jeg filmen for 50 kr på dvd og har også nydt at se den.

Så det var en overraskende lille perle af en film. Ike noget vildt men
underholdene hele vejen.

jimmy

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-06-07 11:06

Jimmy Rosenlund wrote:
men jeg har det sådan at jeg ikke ser film på tv3 hvis
> jeg kan undgå det, da de er irriterende med alle de reklamer og det
> ødelægger efter min mening film totalt.

Gør som jeg: Optag filmene og spol hurtigt igennem reklamerne - det giver
endda en herlig følelse af magt

Per V.
--
CEPOS: Concentration of Extraordinarily Preposterous Organized
Self-assertiveness

Fra : Peter Knutsen

Dato : 09-06-07 11:36

Per Vadmand wrote:
> Jimmy Rosenlund wrote:
> men jeg har det sådan at jeg ikke ser film på tv3 hvis

> Gør som jeg: Optag filmene og spol hurtigt igennem reklamerne - det giver
> endda en herlig følelse af magt

Huskede TV3 så at vise *hele* filmen?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Silver

Dato : 10-06-07 21:03

> Gør som jeg: Optag filmene og spol hurtigt igennem reklamerne - det giver
> endda en herlig følelse af magt

Eller brug en harddisk optager, hvor du bare trykker en gang på 5 min.
spring og så et par gange på 30 sekunders spring og så er du forbi de
reklamer.

Har hørt historier fra usa hvor lobbyister for reklameindustrien vil have
gjort harddisk optagere forbudt fordi folk er istand til at spole hurtigt
forbi men at det så også vist var ulovligt at lave sådan en lov, så nu vil
reklamefolkene til at vise reklamer i siden mens filmen stadigvæk kører!!!!
for at stadig tjene deres penge..... for vildt hvis det sker :S.

Mvh
Silver.

Fra : Per

Dato : 14-06-07 09:00

> ( ... ) så nu vil reklamefolkene til at vise reklamer i siden mens filmen
> stadigvæk kører!!!! for at stadig tjene deres penge..... for vildt hvis
> det sker :S.

Måske er det én stor konspiration ?

Nu har vi alle sammen anskaffet et 16:9 TV, og nu er tiden inde til at
TV-selskaberne kan sende film i 4:3 format på den ene halvdel af skærmen
mens de viser 2 timers reklameblokke på den anden halvdel. Her kommer
bredformats fjernsynet virkelig til sin ret

Hilsen Per

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 10-06-07 18:10

Der skal jeg desvære være dig et svar skyldigt, da jeg skyndte mig at slå
væk for ikke at se for meget, og så senere at købe filmen på dvd for en
50ér.

Når jeg nogen gange skal se film på tv3, plejer jeg også at optage den på
min DVD optager, den har nemlig RAM disc, så kan jeg vente 15 min med at se
filmen og når reklamerne kommer spoler jeg let og elegant over
reklameblokken. Interactiv TV, on demand.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 10-06-07 18:16

> [...]
> og Courtney Cox.
> Vil bare give et film-tip videre til jer der mangler noget nyt at se på

Ja den er gangske underholdende, synes bare den falder i samme grøft som så
mange andre af den type film. Den starter rigtig fed, med at være
overraskende barsk (synes jeg at mindes), men da vi så når sådan ca.
halvejs, så bliver den meget standard, og der er ikke flere overraskelser
tilbage. Men stadig en god film til en søndag aften.

BK