Terabithia med DK tale?
Fra : jim

Dato : 08-06-07 08:46

Nogen der ved om Terabithia er/kommer (på dvd) med DK tale?

/jim

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-06-07 10:34

In news:1181288736.369321.60510@g4g2000hsf.googlegroups.com,
jim <jim@officeconsult.dk> typed:
> Nogen der ved om Terabithia er/kommer (på dvd) med DK tale?
>
> /jim

Den har så vidt jeg kan se på nettet premiere idag d. 8/6 i
biograferne, så det varer jo nok lidt inden den kan købes på DVD. Du
kan være forvisset om, at når det er en Disney produktion så kommer
den også med dansk tale senere på året på DVD.

Jeg glæder mig til at se den når den kommer på. Jeg har også
"Narnia", og det er en rigtig sød film.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Klaus G.

Dato : 08-06-07 21:11

> Jeg glæder mig til at se den når den kommer på. Jeg har også "Narnia", og
> det er en rigtig sød film.
Jeg så kun Traileren til Terabithia, og troede det var en total eventyrfilm
ala Narnia, men føj hvor blev jeg da skuffet...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Jim Andersen

Dato : 16-06-07 16:29

> Du kan være forvisset om, at når det er en Disney produktion så kommer den
> også med dansk tale senere på året på DVD.

Tak Tove.

/jim

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-06-07 19:41