Jeg kan stadig ikke se mine adgangskoder i~
Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 19:01

Hvorfor kan jeg ikke se mine adgangskoder når jeg i TB åbner
indstillinger - Privatliv - rediger gemte kodeord -
Adgangskodehåndtering, så er der kun Websteder og Brugernavn???

I Firefox virker det hele???

Nogen forklaring??

med hilsen Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-06-07 23:09

Den 08-06-07 20.01 skrev Mr. Mox følgende:
> Hvorfor kan jeg ikke se mine adgangskoder når jeg i TB åbner
> indstillinger - Privatliv - rediger gemte kodeord -
> Adgangskodehåndtering, så er der kun Websteder og Brugernavn???

Har du prøvet at klikke på den knap, der hedder Vis adgangskoder?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 09:49

Kim Ludvigsen skrev:
> [...]
Der er på bladet "Adgangskodehåndt" to faneblade, det ene (det
forreste)står der at login inform. er gemt for følgende sider: og så
nævnes alle mine postkonti.

Bageste faneblad hedder: Adgangskoder gemmes aldrig.
Jeg har forsøgt at markere dem på første fane og kopieres dem til næste
fane, men det kan jeg ikke?

> Har du prøvet at klikke på den knap, der hedder Vis adgangskoder?

> Den findes ikke

Jeg har taget et screenprint af "Indstillinger"og håndtering som jeg
ville vise dig, men hvordan er det lige jeg gør det lovlig her i en gruppe?

Jeg har forsøgt at bruge noget der hedder "AllyoucanUpload", fundet på
Google, men jeg får fejlmeldinger.

> Attention: We could not process one or more of the images you were trying to upload.
> Upload More Images
> Save all your images in albums with a FREE Webshots account.
> Upload More Images
Jeg gemte screenprinted i Words som doc. er det forkert? Jeg prøvede at
"rezice" til 150x112 Thumbnail er det det der er galt?
Vær venlig at komme igen Kim

Med venlig hilsen Mr. mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-06-07 10:56

Mr. Mox skrev:

>Jeg gemte screenprinted i Words som doc. er det forkert? Jeg prøvede at
>"rezice" til 150x112 Thumbnail er det det der er galt?

når du bruger allyoucanupload skal du bruge et program der kan gemme i gif
eller jpeg, så i stedet for at bruge word til at gemme det i, så prøv med
paint og husk at filtypen skal være en af de nævnte

http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004981131509798740

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 13:10

Mr. Mox skrev:
> [...]
> indstillinger - Privatliv - rediger gemte kodeord -
> Adgangskodehåndtering, så er der kun Websteder og Brugernavn???

http://allyoucanupload.webshots.com/v/2005145008980366419

http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004162911229842366

http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003800905361622250

Er dette i stand til at vise jer hvad jeg har gjort forkert???

mvh Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-06-07 13:19

Mr. Mox skrev:

>Er dette i stand til at vise jer hvad jeg har gjort forkert???

Jeg har ingen anelse hvorfor knappen "Vis adgangskoder" ikke findes hos dig.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-06-07 13:35

Ivan V. Klattrup skrev:

>Jeg har ingen anelse hvorfor knappen "Vis adgangskoder" ikke findes hos
>dig.

Jeg tror alligevel at jeg ved hvorfor, Adgangskodeordsvinduet er for
lille, derfor vises "Vis adgangskoder ikke.

Prøv i den nederste kant af det vindue at placere musens markør så den
bliver en pil der peger både opad og nedad, tryk så med venstretast og
hold den tast nede og gør det vindue større ved at føre musen længere ned
mod bunden af skærmen (gerne så adgangskodeordhåndterings-vinduet bliver
dobbelt så højy.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-06-07 13:38

Ivan V. Klattrup skrev:

>Adgangskodeordsvinduet

adgangskodeordhåndterings-vinduet

>højy

højt

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 14:33

Ivan V. Klattrup skrev:

> adgangskodeordhåndterings-vinduet

> højt

Jamen det er da fantaniskt!!!!! Sel'følgelig, det var KUN det der var
galt!
Min kone har lige brokket sg over at jeg sidder og roder med PC'en for
så forholdsvis små problemer. (jeg fik jo kun ganske få pam om dagen).
Men jeg bruger det for at holde min hjerne igang, (synd det skal gå ud
over Jer). Det er da også sket ganske enkelte gange at jeg selv har
kunnet rode mig ud af et roblem, eller, at løse et enkelt delproblem hen
ad vejen. Og det giver mig mege glæde, men jeg ved også at uden den
store tålmodighed der ydes her i gruppen måtte jeg "nøjes" med blot at
sende mail i OE og ikke ret meget andet.

Med venlig hilsen Mr. Mox