Konvertere gamle mails til Vista..
Fra : Jas

Dato : 08-06-07 11:33

Hejsa

Har trukket min svigerfars gamle mail ud fra hans xp (som pst fil) nu har
han fået en maskine med Vista - hvordan får jeg dem ind igen...

Jan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-06-07 17:14

"Jas" <jan@soerensen.mail.dk> skrev :

>Har trukket min svigerfars gamle mail ud fra hans xp (som pst fil) nu har
>han fået en maskine med Vista - hvordan får jeg dem ind igen...

Til hvilket postprogram, skal de importeres?

Outlook igen?

Eller Windows Mail eller noget helt tredje?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jas

Dato : 13-06-07 11:47

"> Til hvilket postprogram, skal de importeres?

> Outlook igen?
>
> Eller Windows Mail eller noget helt tredje?

Ja havde tænkt Outlook igen men hvis Windows mail er bedre er det da bestemt
også en mulighed....

Jan

Fra : Bjarne Chr

Dato : 13-06-07 17:35

"Jas" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Har trukket min svigerfars gamle mail ud fra hans xp (som pst fil) nu har
> han fået en maskine med Vista - hvordan får jeg dem ind igen...
>
> Jan

Hej
Kopier den gamle pst. fil over i en temp mappe på hans computer, og få så
Outlook til at importere den derfra.
Bc