E-Mail
webnoob 5265
Knapper i TB og FF
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 13:27

Kan man i Firefox få indsat en knap/funktion der åbner for Thunderbird
så man kan gå til mailprgrammet fra FF?
Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-06-07 13:48

http://www.extenzilla.org/scheda_estensione.php?id=557

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 15:01

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://www.extenzilla.org/scheda_estensione.php?id=557

Nej hør nu, hvordan ku' du vide at jeg talte itailensk?

Desværre dur det link ikke idet det siger at "Le Extencione alla Get
Mail fiduso, non si functiono fantactico con le programma Firefoxio.

Det har jeg så også fået som svar fra adskillige andre muligheder jeg
forsøgte ved hjælp af Google.

Altså prego: Bitto mi scaffa un altro linko por la Get mail knappo!

Med venlig hilsen Mr. Mox Jens Gibe

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-06-07 15:18

Mr. Mox skrev:

>Nej hør nu, hvordan ku' du vide at jeg talte itailensk?

Det ved jeg heller ikke noget om, men jeg gik ind på den side, trykkede på
"Installa" accepterede at der måtte installeres udvidelser fra den side og installerede den, genstartede Firefox og Tilpassede værktøjslinjen så Get mail knappen kom fem, trykkede på Get mail valgte en af de to underliggende muligheder og thunderbird åbnede

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 15:46

Ivan V. Klattrup skrev:

> Det ved jeg heller ikke noget om, men jeg gik ind på den side, trykkede
> på "Installa"
trykkede sytten gange uden der skete noget, satte nye batterier i musen,
accepterede at der måtte installeres udvidelser fra den
> side og installerede den, genstartede Firefox og
ledte i lang tid for at finde ud af hvordan jeg tilpasser værktøjslinien,
Tilpassede > værktøjslinjen så Get mail knappen kom fem, trykkede på Get
mail valgte
> en af de to underliggende muligheder og thunderbird åbnede

Og nu virker det bare tænk at det kan være så let!!!!!

Med tak og hilsen Mr. Mox