Agent - Default NZB Program
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-06-07 10:16

Jeg har lige downloadet agent fordi jeg vil bruge den til at læse
news. Jeg har allerede købt og registreret newsleecher til at hente
NZB filer med.

Men : Agent bliver åbenbart sat op til at være standard-program til
NZB filer og så vidt jeg kan se er den funktion der slår det fra i
opsætningen "grået" ud så jeg ikke kan vælge det!

Er det fordi jeg ikke har registreret agent endnu, eller kan der være
en anden grund?

PS: hvis ikke agent kan slå det fra bliver jeg nødt til at droppe
ideen om at bruge den og registrere den. Jeg var ellers rimelig glad
fordi jeg endelig fandt et news program der virkede fornuftigt i
Vista.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-06-07 10:22

Thomas Jespersen skrev:

> Jeg har lige downloadet agent fordi jeg vil bruge den til at læse
> news. Jeg har allerede købt og registreret newsleecher til at hente
> NZB filer med.

Sidespørgsmål: Hvad er NZB?

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-06-07 10:26

http://filext.com/file-extension/nzb

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-06-07 10:30

On Thu, 07 Jun 2007 11:16:01 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> [...]
>ideen om at bruge den og registrere den. Jeg var ellers rimelig glad
>fordi jeg endelig fandt et news program der virkede fornuftigt i

Det kan du vælge i dine options. Den er sat til, at gerenere sine
filstandarder ved hver start. Det skal du slå fra. Så virker det.

Bandede selv over det, men endte med en licens alligevel da alt blev
sat op til stor tilfredshed.

--
Martin Johansen [6000]
http://martinlj.blogspot.com