Printerindstilling til TB 2
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 19:34

Når jeg tager et print af en meddelelse får jeg altid alle dele af
oplysningerne i meddelelsens "hoved" med. Det har jeg jo ikke brug for,
men selv om jeg går ind og "markerer" teksten og beder om print, får jeg
hele smøren med.
Hvordan kan jeg undgå dette, jeg tror nok det kom da jeg fik den nyeste
TB version 2 downloadet og installeret???

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 03-06-07 19:41

On Sun, 03 Jun 2007 20:34:10 +0200, "Mr. Moxylius"
<moxyliusatnrdcdotdk> wrote:

> [...]
>Hvordan kan jeg undgå dette, jeg tror nok det kom da jeg fik den nyeste
>TB version 2 downloadet og installeret???

Jeg bruger copy-paste over på notepad, og printer ud derfra, så
kan jeg samtidig regulere på skriftstørrelse wordwrap m.m.
mvh Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 19:48

Ebbe Hansen skrev:

> Jeg bruger copy-paste over på notepad, og printer ud derfra, så
> kan jeg samtidig regulere på skriftstørrelse wordwrap m.m.
> mvh Ebbe
Tak for dit svar, men jeg har først fået roblemet for nyligt, tidligere
fik jeg altd kun print af det jeg så i "teksten", altså var det WYSIWYG

Mr. Mox

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 04-06-07 08:34

On Sun, 03 Jun 2007 20:47:43 +0200, "Mr. Moxylius"

>Tak for dit svar, men jeg har først fået roblemet for nyligt, tidligere
>fik jeg altd kun print af det jeg så i "teksten", altså var det WYSIWYG
>
>Mr. Mox

OK, jeg kan vist let indstille det i AGENT, men jeg synes blot at
det er meget lettere (og bedre), jeg har alligevel notepad
liggende klar til notater. Men hver sin smag.
mvh Ebbe

Fra : Holst

Dato : 04-06-07 08:43

Mr. Moxylius wrote:

> Tak for dit svar, men jeg har først fået roblemet for nyligt, tidligere
> fik jeg altd kun print af det jeg så i "teksten", altså var det WYSIWYG

Det kan jeg nu ikke forestille mig. Tidligere versioner af Thunderbird
gjorde det også.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-06-07 20:56

Den 03-06-07 20.34 skrev Mr. Moxylius følgende:
> Når jeg tager et print af en meddelelse får jeg altid alle dele af
> oplysningerne i meddelelsens "hoved" med.

Installer udvidelsen Printing Tools, så kan du skræddersy, hvad du vil
have udskrevet.

Printing Tools:
http://nic-nac-project.de/~kaosmos/printingtools-en.html

Husk, du skal højreklikke på linket til selve udvidelsen og gemme den på
din egen computer for derefter at installere den i Thunderbird. Det kan
du læse lidt mere om her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-udvidelser-installation.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-06-07 09:12

Kim Ludvigsen wrote:
> Printing Tools:
> http://nic-nac-project.de/~kaosmos/printingtools-en.html

Det er desværre alt eller intet. Det er ikke muligt at få afsender og
modtager med uden at skulle have alt det andet med også

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 14:45

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>
> Husk, du skal højreklikke på linket til selve udvidelsen og gemme den på
> din egen computer for derefter at installere den i Thunderbird. Det kan

Jeg har hentet den og den er i en mappe jeg kalder Downloads.

I følge din link skal jeg åbne TB og finde Udvidelsesmoduler under
Funktioner. Der er ingen i TB 2 ????

Når du får en ledig stund kunne man ydmygt bede dig om at fortælle om
forskel på TB og TB2 og vist nok også om FF og FF2. Jeg kan se du må
have meget travlt, alene med alt .... jeg får lukket ud.

Jeg kan heller ikke få en Explorer-knap ind i FF 2 ????? Gør jeg noget
forkert?

Den taknemsomme Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-06-07 16:50

Den 04-06-07 15.44 skrev Mr. Mox følgende:
> Kim Ludvigsen skrev:

> I følge din link skal jeg åbne TB og finde Udvidelsesmoduler under
> Funktioner. Der er ingen i TB 2 ????

Det er blevet ændret, ligesom i Firefox. Nu skal du klikke på Funktioner
=> Tilføjelser => Udvidelser.

> Når du får en ledig stund kunne man ydmygt bede dig om at fortælle om
> forskel på TB og TB2 og vist nok også om FF og FF2. Jeg kan se du må
> have meget travlt, alene med alt .... jeg får lukket ud.

Jeg har skrevet lidt om nyhederne i 2.0 her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-ny.html

Og en tilsvarende side om Firefox 2.0 her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-nyheder.html

> Jeg kan heller ikke få en Explorer-knap ind i FF 2 ????? Gør jeg noget
> forkert?

Hvad er det for en Explorer-knap, du tænker på? Fortæl også gerne, hvad
du har forsøgt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 08:11

Kim Ludvigsen skrev:
> [...]
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-nyheder.html

> Hvad er det for en Explorer-knap, du tænker på? Fortæl også gerne, hvad

Det er den lille knap i højre nederste hjørne der skifter mellem TB og
IE men nu virker den fint. Man ska "bare" følge anvisningerne til pnkt
og prikke.

mvh Mr. Mox