Delete marked as spam findes ikke i TB2
Fra : Mr. Mox

Dato : 02-06-07 12:41

Hvordan kan jeg tømme spam mappen i lokale mapper uden at åbne filerne?
Den funktion der hedder slet spam (eller lignende) kan jeg ikke finde i TB2

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-06-07 14:17

Mr. Mox skrev:

> Hvordan kan jeg tømme spam mappen i lokale mapper uden at
> åbne filerne?

Kan du ikke markere den pågældende mappe (hedder 'Junk' hos mig) og
så vælge 'Delete Mail Marked as Spam in Folder' fra menuen 'Tools'?

Alternativt, så sæt Thunderbird til automatisk at slette skidtpost
efter fx en uge.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Mr. Mox

Dato : 02-06-07 15:15

Klaus Alexander Seistrup skrev:

> Kan du ikke markere den pågældende mappe (hedder 'Junk' hos mig) og
> så vælge 'Delete Mail Marked as Spam in Folder' fra menuen 'Tools'?

Jeg kan ikke finde noget der ligner i TB Version 2

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-06-07 15:46

Mr. Mox skrev:

> Jeg kan ikke finde noget der ligner i TB Version 2

Besynderligt. Jeg bruger Thunderbird v2.0.0.0, og i menuen 'Tools'
er der tre skidtpostrelaterede menupunkter:

· Run Junk Mail Controls on Folder
· Delete Mail Marked as Junk in Folder
· Junk Filter Statistics

Indrømmet, jeg kom til at skrive 'Spam' i stedet for 'Junk' i mit
foregående indlæg, beklager.

Skulle der virkelig være forskel på Linux- og Windows-udgaven af
Thunderbird? (Jeg kører Linux, og har ikke undersøgt hvad du
bruger.)

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Mr. Mox

Dato : 02-06-07 18:47

> [...]
>
> Skulle der virkelig være forskel på Linux- og Windows-udgaven af
> Thunderbird? (Jeg kører Linux, og har ikke undersøgt hvad du

Mange tak. Du har ret jeg fandt "kontroller mappen for spam" og "slet
spam i mappen" i den danske udgave af TB2 med windows Xp.

Med venlig hilsen og tak Mr. Mox