E-Mail
webnoob 5265
Outlook mails og kalender
Fra : Thore

Dato : 02-06-07 09:38

Har sat ny HD i PC 1.
Har sat den gamle HD med en defekt windows XP Home installation i en
anden PC (2) som slave.

Kan man bare lægge outlook-filerne (mails, emailadresser, kalender) på
en CD og læse den ind (restore) på PC 1?. Bruger ikke selv hverken
outlook eller OE. Jeg bruger Agent, og der er det jo nemt..:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Thore

Dato : 02-06-07 09:43

On Sat, 02 Jun 2007 10:38:25 +0200, Thore <dinotec@mail.invalid> wrote:

> [...]
>en CD og læse den ind (restore) på PC 1?. Bruger ikke selv hverken
>outlook eller OE. Jeg bruger Agent, og der er det jo nemt..:)

BTW: Går ud fra det er:

outcmd.dat
outitems.log
outlook.nk2
outlook.srs
outlook.xml
outlprnt

.... der er de filer, jeg skal bruge...(?)

Fra : Thore

Dato : 02-06-07 09:49

On Sat, 02 Jun 2007 10:42:56 +0200, Thore <dinotec@mail.invalid> wrote:

>BTW: Går ud fra det er:
>
>outcmd.dat
>outitems.log
>outlook.nk2
>outlook.srs
>outlook.xml
>outlprnt
>
>... der er de filer, jeg skal bruge...(?)

Hovsa...
Fandt også:

archive.pst
backup.pst
extend.dat

....og så den store:
outlook.pst på 103MB...

Så skal outcmd.dat etc. ikke bruges?

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 02-06-07 09:58

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i meddelelsen

> Hovsa...
> Fandt også:
>
> archive.pst
> backup.pst
> extend.dat
>
> ...og så den store:
> outlook.pst på 103MB...
>
> Så skal outcmd.dat etc. ikke bruges?

Du skal kun bruge *.pst filerne. De indeholder alt. (mails. kontakter,
kalender)
Archive og backup kun hvis der er brugt arkivering eller backup.

Mogens

Fra : Thore

Dato : 02-06-07 10:57

On Sat, 2 Jun 2007 10:58:25 +0200, "Mogens Nielsen" <moni@nospam.sol.dk>
wrote:

>Du skal kun bruge *.pst filerne. De indeholder alt. (mails. kontakter,
>kalender)
>Archive og backup kun hvis der er brugt arkivering eller backup.
>
>Mogens

Hej... Tak for hurtig support...:) Og god weekend..:)