Gem meddelelser på server?
Fra : Mr. Mox

Dato : 01-06-07 17:35

Kan man hente gamle meddelelser fra sin server? Hvordan?

med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-06-07 17:37

On Fri, 01 Jun 2007 18:34:38 +0200, Mr. Mox wrote:

> Kan man hente gamle meddelelser fra sin server? Hvordan?

Snakker vi om email eller News? Og hvilket software bruger du?

Hvis vi snakker news har de en ret lang "retention" på de fleste
betalingsservere. Jeg er selv tilkoblet newshosting.com og rene
tekst-grupper (altså ikke binary) kan tit indeholde beskeder 1 år gamle
eller mere.

Fra : Mr. Mox

Dato : 01-06-07 22:14

Thomas Jespersen skrev:

> [...]
> betalingsservere. Jeg er selv tilkoblet newshosting.com og rene
> tekst-grupper (altså ikke binary) kan tit indeholde beskeder 1 år gamle

Det er nu mest mine mails jeg tænker på, de har det med at forsvinde for
mig!
Jeg bruger Thunderbird og WindowsXP og er tilkoblet NORDIT over vor
antenneforening, var det det du mente?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-06-07 07:52

On Fri, 01 Jun 2007 23:14:06 +0200, Mr. Mox wrote:

> Det er nu mest mine mails jeg tænker på, de har det med at forsvinde for
> mig!
> Jeg bruger Thunderbird og WindowsXP og er tilkoblet NORDIT over vor
> antenneforening, var det det du mente?

Funktioner | Kontoindstillinger...

Derinde vælger du Serverindstillinger for din konto, og du kan vælge om
dine mails skal gemmes på serveren.

Fra : Mr. Mox

Dato : 02-06-07 09:01

Thomas Jespersen skrev:

> Funktioner | Kontoindstillinger...
>
> Derinde vælger du Serverindstillinger for din konto, og du kan vælge om
> dine mails skal gemmes på serveren.
Tak for dit svar, jeg har sat "gem på Server - til jeg sletter dem", men
jeg har ikke forstået om det betyder at de vil ligge hos min mailserver
Nordit, og i så fald hvordan jeg kalder dem frem igen???
Undskyld og tak Mr. Mox

Fra : Bjarne Chr

Dato : 02-06-07 09:17

"Mr. Mox" <minnyekonto@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har ikke forstået om det betyder at de vil ligge hos min mailserver
> Nordit, og i så fald hvordan jeg kalder dem frem igen???
Det ser ikke ud til at Nordit har den mulighed, at mailen bliver liggende på
deres server når du først har hentet dem, men du kan læse din post oppe på
serveren før du henter dem, når du først har hentet dem ligger de der ikke
mere. http://www.nordit.dk/page.php?s=1&p=5
Bc

Fra : Mr. Mox

Dato : 02-06-07 10:28

Bjarne Chr skrev:
> [...]
> serveren før du henter dem, når du først har hentet dem ligger de der ikke

Tak for Jeres gode forklaringer. Kedeligt at man ikke hr muligheden for
at opbevare mails på min serverkonto.

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : emj

Dato : 02-06-07 10:51

Mr. Mox skrev:

>Tak for Jeres gode forklaringer. Kedeligt at man ikke hr muligheden for
>at opbevare mails på min serverkonto.

Har du mulighed for at videresende dem fra serveren?
Så kunne du jo videresende til en google mailkonto. Der må de nemlig
gerne ligge.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/