Nyhedsserver
Fra : Kert Rats

Dato : 01-06-07 05:04

Jeg søger en god og gratis nyhedsserver, og jeg er blevet anbefalet
giganews, men jeg kan ikke finde navnet på deres nyhedsserver.
Kender nogen her i gruppen dette navn?
Og kan I måske anbefale andre gode nyhedsservere, som er gratis at benytte?

Sunsite har jeg prøvet, og det er en skodserver, synes jeg.

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligste sommerhilsner fra

Kert Rats

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-06-07 05:36

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev :

>Jeg søger en god og gratis nyhedsserver, og jeg er blevet anbefalet
>giganews, men jeg kan ikke finde navnet på deres nyhedsserver.
>Kender nogen her i gruppen dette navn?

Giganews er ikke gratis, men har du Visa eller andet
internationalt plastik, så kan du prøve gratis i tre dage.

>Og kan I måske anbefale andre gode nyhedsservere, som er gratis at benytte?
>
>Sunsite har jeg prøvet, og det er en skodserver, synes jeg.

Hvorfor er Sunsite noget skod?

Er det binære grupper du er ude efter?

Så må du gribe til pengepungen, der findes ingen rigtig gode
gratis newsservere.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kert Rats

Dato : 01-06-07 05:43

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvorfor er Sunsite noget skod?
>
> Er det binære grupper du er ude efter?
>
> Så må du gribe til pengepungen, der findes ingen rigtig gode

Måske var jeg lidt harsk, da jeg sagde, at sunsite er skod - det var fordi,
jeg i sin tid havde problemer med at logge på, selv om jeg registrerede mig.

Nuvel, jeg har Internet-abonnement hos TELE2, som jo har nyhedsserveren
news.tele2.dk.
Denne har jeg aktiveret i Thunderbird - og den virker sgu!
Mon det er fordi, at jeg har abonnement hos TELE2?
Jeg spørger, fordi min niece har abonnement hos Fullrate, og de har hverken
mail- eller news-server.
Min niece bruger Yahoo-mail, som virker fint (jeg bruger selv Yahoo).
Men min niece har ikke news-adgang - kan hun monstro bruge news.tele2.dk som
newsserver?

Venligst

Kert Rats

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-06-07 09:48

Kert Rats skrev:

> Nuvel, jeg har Internet-abonnement hos TELE2, som jo har nyhedsserveren
> news.tele2.dk.
> Denne har jeg aktiveret i Thunderbird - og den virker sgu!
> Mon det er fordi, at jeg har abonnement hos TELE2?

Øh, ja?

> [...]
> Men min niece har ikke news-adgang - kan hun monstro bruge news.tele2.dk som

Det tvivler jeg på - Tele2 har nok begrænset brugen af deres newsserver
til deres egne kunder.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Holst

Dato : 01-06-07 10:00

Kert Rats wrote:

> Men min niece har ikke news-adgang - kan hun monstro bruge news.tele2.dk som
> newsserver?

Næppe. De fleste udbydere begrænser vist bruge til folk på deres eget net.

Sunsite er det eneste gratis sted, jeg kender. Når man er kunde hos TDC,
tænker man ikke så meget over sådant. Men internationalt er der givetvis
andre. Men om de så har de danske grupper, ved jeg ikke. Men det kan man
jo altid undersøge.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 01-06-07 12:52

Holst skrev:

> Sunsite er det eneste gratis sted, jeg kender.

Bernt kører http://usenet4all.se/ (gratis registrering og brug).

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup