Slet spam i TB
Fra : Mr. Mox

Dato : 31-05-07 16:32

Kan man ikke slette spam i Thunderbird uden at åbne dem først?
Hvis jeg i "Indbakke - Emne" markerer en spam for at slette eller flytte
den, åbnes den jo.
Når de endelig kommer over i Spam -mappen kan man heler ikke m,arkere
alle og så slette!!

Finde marker alle slet ikke i TB???

Mvh Mr. MOx

Fra : Holst

Dato : 31-05-07 16:38

Mr. Mox wrote:

> Kan man ikke slette spam i Thunderbird uden at åbne dem først?
> Hvis jeg i "Indbakke - Emne" markerer en spam for at slette eller flytte
> den, åbnes den jo.

Du kan højreklikke på den. Men så kan du ikke trække, men må anvende menuen.

Fra : Mr. Mox

Dato : 31-05-07 17:10

Holst skrev:

> Du kan højreklikke på den. Men så kan du ikke trække, men må anvende
> menuen.
Tak, nu må jeg liiiige samle nogen spammer, højreklikke på en og se om
den åbner mens jeg får klikket på dem alle, eller "shifter" mens
jegtrykker ??? Puha det går alderig godt!!!!

Mr. Mox the experimentator

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-05-07 22:52

Den 31-05-07 17.32 skrev Mr. Mox følgende:
> Kan man ikke slette spam i Thunderbird uden at åbne dem først?

Sagtens.

> Hvis jeg i "Indbakke - Emne" markerer en spam for at slette eller flytte
> den, åbnes den jo.

I stedet tilpasser du kolonnerne, så du kan se spammarkeringen, og så
klikker du blot på den, så flyttes/slettes/markeres mailen i henhold til
dine indstillinger.

Tilpasning af kolonner, afsnittet "Skræddersy kolonner":
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-brug.html

Klik i spamkolonnen, se afsnittet "Håndtering af spam" længere nede på
samme side.

Indstilling til, hvad der skal ske, når du klikker i spamkolonnen, se
afsnittet "Slå spamfilter til" på denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-installation.html

> Når de endelig kommer over i Spam -mappen kan man heler ikke m,arkere
> alle og så slette!!

Det er meget nemmere at højreklikke på mappen og vælge "Delete mail
marked as spam", eller hvad det nu hedder i din Thunderbird.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.