DVD-RW DREV ????
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 07-06-07 13:50

Hejsa

Hva er det meste pålidege DVD-RW Drev at spille på , for jeg har en Plextor
PX-716A,
som ikke vil godkende F.E.A.R. Extraction Point , den går hele tiden i Error
mode ,
men ikke med hoved spillet F.E.A.R. - Hmm Starnge - Lost in Space
Here.....

Hvis jeg ska ha mig et nyt DVD-RW Drev , hvad mærke ska det så være ????
(Det må ikke være Plextor , for jeg er godt og grundig mega træt af Plextor)

Mvh.

Lars

Fra : Hagar

Dato : 07-06-07 14:08

"Lars Skov Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg ska ha mig et nyt DVD-RW Drev , hvad mærke ska det så være ????
> (Det må ikke være Plextor , for jeg er godt og grundig mega træt af

Jeg kan varmt anbefale Pioneer, jeg har aldrig haft problemer med det.

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 07-06-07 15:29

Lars Skov Jensen wrote:
> Hva er det meste pålidege DVD-RW Drev at spille på , for jeg har en Plextor

Plextor PX-755A.

> (Det må ikke være Plextor , for jeg er godt og grundig mega træt af Plextor)

Jeg har kun gode erfaringer med Plextor. Lite-On derimod har jeg ikke
været for heldig med (har haft to dårlige DVD-brændere).

Der er sat XFUT til dk.edb.hardware.drev.dvd hvor spørgsmålet hører hjemme.

Jesper Poulsen