Køb af hardware i bangkok
Fra : Kasper

Dato : 05-06-07 16:39

Hej

Nogle der har erfaringer med køb af evt. cpu og grafikkort i Bangkok ?

Kasper

Fra : Max

Dato : 05-06-07 16:58

Hej Kasper

> Nogle der har erfaringer med køb af evt. cpu og grafikkort i Bangkok ?

Ikke at jeg har nogen erfaring, men med de priser vi har i danmark
på tingene gider jeg overhovedet ikke tænke på at handle i
udlandet, bare tænk på hvilket problem en reklamationssag
kan blive til.

--
Mvh Max

Fra : Kasper

Dato : 05-06-07 17:38

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> [...]
> på tingene gider jeg overhovedet ikke tænke på at handle i
> udlandet, bare tænk på hvilket problem en reklamationssag

Det er sandt, det kommer også kun an på pris forskellen

Kasper

Fra : [Nakskov] 4 mibts [4~

Dato : 05-06-07 20:13

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-06-07 20:26

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Det er sandt, det kommer også kun an på pris forskellen
>
> Kasper

Husk lige at der vil blive krævet moms og muligt andre afgifter, hvis
Tolderne opdager det.

Kurt

Fra : Kasper

Dato : 05-06-07 21:17

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> wrote in message

> "Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse

> Husk lige at der vil blive krævet moms og muligt andre afgifter, hvis
> Tolderne opdager det.

Jep det er sandt, men planen var nu at tage det med hjem derude fra.
Så er det kun tolderne i lufthavnen der kan tage en, og det er yderst
sjældent....

Kasper

Fra : [Nakskov] 4 mibts [4~

Dato : 05-06-07 21:27

> [...]
>
> Jep det er sandt, men planen var nu at tage det med hjem derude fra.
> Så er det kun tolderne i lufthavnen der kan tage en, og det er yderst

Hvordan vil du så få det ombyttet ved evt. defekt?

Fra : Kasper

Dato : 06-06-07 21:16

> Hvordan vil du så få det ombyttet ved evt. defekt?

Når jeg skal derud igen... regner med jeg skal derud 2 gange her i sommer.

Kasper

Fra : Henning

Dato : 07-06-07 10:29

On Wed, 6 Jun 2007 22:15:34 +0200, "Kasper" <kasper@kasper.kasper>
wrote:

>Når jeg skal derud igen... regner med jeg skal derud 2 gange her i sommer.

Ombytter de bare på dit glatte ansigt? Næppe, mon ikke de skal have
lov at teste først

Fra : Nick

Dato : 07-06-07 11:58

Jeg har været i Bangkok masser af gange og ofte set efter IT-dele.

Det kan IKKE betale sig at handle den slags elektronik i Thailand. Ofte er
det faktisk dyrere end herhjemme.

/Nick

Fra : Kasper

Dato : 07-06-07 16:42

"Nick" <john@doe.biip> wrote in message
> Jeg har været i Bangkok masser af gange og ofte set efter IT-dele.
>
> Det kan IKKE betale sig at handle den slags elektronik i Thailand. Ofte er
> det faktisk dyrere end herhjemme.

Oki... Tak :)

Vi så på Ram/Flashkort derude, det var til rimelig pris...

Kasper

Fra : Hans

Dato : 05-06-07 21:30

> [...]
>
> Jep det er sandt, men planen var nu at tage det med hjem derude fra.
> Så er det kun tolderne i lufthavnen der kan tage en, og det er yderst

Plat.

Fra : Kasper

Dato : 06-06-07 21:16

"Hans" <hans@susaa.xx> wrote in message

> "Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse

> Plat.

Meget flot og konstruktiv kommentar.. Tak

Kasper

Fra : MN

Dato : 07-06-07 14:01

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i meddelelsen

> "Hans" <hans@susaa.xx> wrote in message

> Meget flot og konstruktiv kommentar.. Tak

Ja, Hans smider omkring sig med gode ting.........

Mogens

Fra : Thomas Kleis

Dato : 07-06-07 10:28

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> wrote in message

> "Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> wrote in message

Hej Kasper

Kender du den faktiske pris på hardware i Bangkok? Jeg var der sommeren
2005, og jeg kiggede selv en del efter grafikkort, og det kunne IKKE betale
sig at købe det med derfra. Den model jeg kiggede på (Asus Geforce6600GT)
var rent faktisk dyrere(ca. 2000 kr.) end hjemme i DK(1800 kr.). Det er
selvfølgelig ikke nødvendigvis en repræsentativ pris for alle forhandlere i
Bangkok som jeg har set, men allligevel.....!

Mvh Thomas

Fra : Kasper

Dato : 07-06-07 16:42

> [...]
> kr.). Det er selvfølgelig ikke nødvendigvis en repræsentativ pris for alle
> forhandlere i Bangkok som jeg har set, men allligevel.....!

Nej jeg kender ikke prisen derude....

Hvis det skulle være billigt skal det formentlig være noget de selv laver i
thailand...

Kasper