C128 med FC3 - overføre notater
Fra : KV

Dato : 04-06-07 23:47

Jeg har en helt masse gamle notater gemt på disketter til en Commodore 128
som jeg "selvfølgelig" ikke længere har (jeg ærger mig meget over det den
dag i dag).
Notaterne kræver den gode gamle Final Cartgridge III og jeg ville blive
ovenud lykkelig, hvis der var en venlig sjæl som ville hjælpe mig med at få
dem overført til PC - mod betaling naturligvis (nok mere i det symbolske
fremfor reel timepris). Jeg bor i København men vi kan også finde ud af
noget i Jylland en gang i min sommerferie - det haster ikke.

Lad mig endelig vide, hvis du har sådan en klenodie stående og gerne vil
hjælpe. Du kan skrive til:
dh hos hinet fjerndette punkt dk

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 08-06-07 14:07

> Notaterne kræver den gode gamle Final Cartgridge III

Blev det ikke lavet til c64, viste ikke det var til c128.

Eller tager jeg fejl ?

Fra : ShutEye

Dato : 10-06-07 17:48

> Blev det ikke lavet til c64, viste ikke det var til c128.
>
> Eller tager jeg fejl ?

Den C128 jeg havde kunne da også 'køre' som en C64

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 12-06-07 17:04

> Den C128 jeg havde kunne da også 'køre' som en C64

Ja, men nu var det Final Cartgridge III jeg tænkte på, jeg har nemlig sådan
et sammen med en C64, og så kunne det jo være jeg kunne hjælpe manden.
Derfor er jeg lidt i tvivl om der også fantes en udgave til C128 i C128
mode.

Hygsom
Leo

Fra : KV

Dato : 12-06-07 20:52

> [...]
> sådan et sammen med en C64, og så kunne det jo være jeg kunne hjælpe
> manden. Derfor er jeg lidt i tvivl om der også fantes en udgave til C128 i

Jeg husker sikkert forkert, at det var specielt til C128 - jeg havde sådan
en og troede faktisk at det var en speciel C128 funktion men jeg vil blive
meget glad, hvis du vil prøve at undersøge om du kan tilgå notepad
funktionen.
Vil du kunne skrive noget i notepad og få det ud til PC?