underlig fejl
Fra : lars

Dato : 04-06-07 22:36

Hej

Jeg har fået nyt bundkort (Gigabyte GA-965P-DS3) og grafikkort (Inno3D
GeForce 8800GTS) og hardwaren virker uden problemer

Jeg har et promise sx6000 pci raid kort til at ligge og uanset hvilken pci
slot jeg vælger vil skærmen(skærmkort) ikke starte op. tager jeg kortet ud
af pci slottet igen er der ingen problemer.

hvad kan fejlen skylden og hvad kan der evt gøres for at få pcen til at
acceptere kortet.

hilsen lars

Fra : Taba

Dato : 05-06-07 00:27

> hvad kan fejlen skylden og hvad kan der evt gøres for at få pcen til at
> acceptere kortet.

Det her er et skud i tågen, men prøv at se om din BIOS er sat til at
checke PCI-E portenførst, og ikke en alm. PCI port.

Ellers kan det være du skal ud i noget BIOS opdatering; evt. kontakt
Gigabyte's support.

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum