Aldi tilbud
Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 04-06-07 21:20

Hej.

Ved ikke ret meget om bærebare, så jeg håber der er hjælp at hente her.

Forsøger at hjælpe min søster med at købe en ny bærebar da den gamle blev
stjålet.

Aldi har et tilbud på onsdag på en notebook. Der står at det er en AMD
Turion 64 X2 TL-50 processor. Betyder det at den kører 64 bit?

Notebook er vel det samme som en bærebar og hvad det ellers hedder?

Kan officepakke 2003 installeres på denne notebook hvis den kører 64 bit?

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-06-07 21:37

On Mon, 04 Jun 2007 22:19:57 +0200, Asbjørn M. Nielsen wrote:

> Ved ikke ret meget om bærebare, så jeg håber der er hjælp at hente her.

Det kan du forhåbentlig. Ellers er chancerne nok bedre i

som jeg sætter FUT til. Det betyder at svar på dette indlæg kommer i dén
gruppe.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Khawk

Dato : 16-06-07 11:41

Asbjørn M. Nielsen wrote:
> [...]
>
> Aldi har et tilbud på onsdag på en notebook. Der står at det er en AMD
> Turion 64 X2 TL-50 processor. Betyder det at den kører 64 bit?
Ja, den kan køre 64 bit, men den kan også køre 32 bit.

> Notebook er vel det samme som en bærebar og hvad det ellers hedder?
Ja.

> Kan officepakke 2003 installeres på denne notebook hvis den kører 64
> bit?
Officepakke 2003 kan godt installeres på den.

mvh
Kim