Indbakken kan ikke vises, adgang nægtet ??
Fra : Henrik Bjerre Sørens~

Dato : 06-07-01 07:07

Er der mon nogen der kan forklare mig hvorfor jeg pludselig ikke kan få
adgang til min indbakke i outlook, jeg får bare beskeden
"Mappen kan ikke vises, der er ikke adgang til c:\.....\outlook.pst Adgang
nægtet"

Jeg bruger Windows ME, og vi har hver vores logon, men det har virket fint
længe.
Jeg har dog en lille mistanke om at filen kan være beskediget, da problemet
opstod efter et nedbrud...

Hvad skal jeg dog gøre ?

M.v.h. Henrik

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 09-07-01 21:19

Henrik du kunne slette din private mappe i funktioner-serviceprogrammer og
herefter lukke outlook, højreklik på outlook iconet -vælg egenskaber og
tilføj en ny privat mappe hvor du peger på din gamle .pst fil, hvis den ikke
er defekt vil den virke igen. Jeg går ud fra dine bemærkninger betyder at
det er uden Exchange server.

Mvh. Torben