Logitech mus / Vista
Fra : Mort1s1

Dato : 03-06-07 12:16

Er der nogen, som har erfaring med Logitek MX 1000 mus og Vista, jeg kan
ikke få alle funktioner til at fungere.

Mort1s1

Fra : Son of Bill

Dato : 03-06-07 12:32

Mort1s1 wrote:
> Er der nogen, som har erfaring med Logitek MX 1000 mus og Vista, jeg
> kan ikke få alle funktioner til at fungere.

Vista is a piece of SHIT! go back to XP and wait wait for the next operation
system from Microsoft (THE COMPANY THAT IS PISSING ON THEIR COSTUMERS AT
THE MOMENT)!

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 03-06-07 13:45

"Son of Bill" <William@the.gates.of.hell> skrev i en meddelelse

> Vista is a piece of SHIT! go back to XP and wait wait for the next
> operation system from Microsoft (THE COMPANY THAT IS PISSING ON THEIR
> COSTUMERS AT THE MOMENT)!

Det er nok Logitech der ikke har fået lavet deres driver helt klar til
Vista endnu, et tilbagevendende problem når der kommer et nyt
styresystem. Det er et problem med Vista at ikke alle har fundet ud af
at dette velfunggerende styresystem er kommet på markedet og har fået
opdateret deres drivere. Som med XP der er nok drivere efter SP2 er
udkommet så lev med det lille problem lidt endnu
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Son of Bill

Dato : 03-06-07 23:42

Paul Østerby Sørensen wrote:

> [...]
> opdateret deres drivere. Som med XP der er nok drivere efter SP2 er
> udkommet så lev med det lille problem lidt endnu

Yeah right, Vista is the worse piece of shit that was ever released by
Microsoft!

Fra : M. Jørgensen

Dato : 04-06-07 07:20

"Mort1s1" <mortensensvæk@udmail.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen, som har erfaring med Logitek MX 1000 mus og Vista, jeg kan
> ikke få alle funktioner til at fungere.
>
> Mort1s1

Prøv at hente den sidste driver vist nok setpoint 3.30 den fungerer fint.

/Mogens

Fra : Peter Martinsen

Dato : 04-06-07 10:01

"Mort1s1" <mortensensvæk@udmail.dk> wrote in message
> Er der nogen, som har erfaring med Logitek MX 1000 mus og Vista, jeg kan
> ikke få alle funktioner til at fungere.
>
> Mort1s1
Hej

Jeg fandt en Vista upgrade til min G5 mus i går. Den må også findes til en
MX 1000 !

Mvh Peter