Powerknap
Fra : Mejer

Dato : 01-06-07 16:00

hvilke mulighder er der egentlig hvis poweknappen på kabinettet ikke
duer...jeg kender godt til power-on på keyboard, men er der andre?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-06-07 16:06

On Fri, 1 Jun 2007 17:00:14 +0200, Mejer wrote:

> hvilke mulighder er der egentlig hvis poweknappen på kabinettet ikke
> duer...jeg kender godt til power-on på keyboard, men er der andre?

Tja, hvis du kan håndtere en loddekolbe kan du vel købe en kontakt i en
elektronik-forretning. (det kommer dog nok ikke til at se så pænt ud på
kabinettet).

Jeg var forøvrigt på besøg hos shg.dk i går og de havde nogle
demo-kabinetter på udsalg og jeg gik hjem med et pænt midi-tower til 200
kr. Måske det var noget?

Fra : Mejer

Dato : 02-06-07 16:37

> Jeg var forøvrigt på besøg hos shg.dk i går og de havde nogle
> demo-kabinetter på udsalg og jeg gik hjem med et pænt midi-tower til 200
> kr. Måske det var noget?

jo det kunne godt interessere mig...skal lige ha pumpet cyklen .......mon
der er flere tilbage?

Fra : Holst

Dato : 01-06-07 16:15

Mejer wrote:

> hvilke mulighder er der egentlig hvis poweknappen på kabinettet ikke
> duer...jeg kender godt til power-on på keyboard, men er der andre?

Kontakten på væggen!?

Fra : Lars & Jane

Dato : 01-06-07 17:52

> Kontakten på væggen!?

Eller byt om på powersvits og reset på bundkortet, man bruger aligevel
aldrig reset !!!!!!!
Mvh Lars...