PARKERING FORBUDT
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-06-07 01:41

Nå men jeg har søgt på Google om den første lp nogen sinde kom på cd ? - men
jeg kan ikke finde den jeg spurgte forsangeren men han viste det ikke om den
var kommet eller ej .... jeg har den på vinyl men min gramfon strækker eller
den vil bare ikke sammen med den forstærker jeg har pt. .... nu kunne jeg
egentligt godt tænke mig at høre den igen.

Mv.
BMM

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-06-07 07:57

"Bo M. Mogensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> gramfon strækker eller den vil bare ikke sammen med den forstærker
> jeg har pt. .... nu kunne jeg egentligt godt tænke mig at høre den

Har du tænkt på at købe en RIAA-forstærker og sætte i mellem (grammofon og
forstærker såfremt din forstærker ikke har en RIAA-indgang) ?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-06-07 18:45

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Bo M. Mogensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>
> Har du tænkt på at købe en RIAA-forstærker og sætte i mellem (grammofon og
> forstærker såfremt din forstærker ikke har en RIAA-indgang) ?

Hmm den har det hele sammen med en personlighed som en præmenstruel kvinde
jeg skal egentligt bare have en ny havde 25 gode år med en nad forstærker
sådan en skal jeg ha igen
den her er bare en jeg købte billigt af en veninde....

Fra : iSteen

Dato : 05-06-07 09:28

On 5 Jun., 02:40, "Bo M. Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:
> Nå men jeg har søgt på Google om den første lp nogen sinde kom på cd ?

DET var en sjov gruppe. Jeg kan ikke engang huske melodierne, men i
min spæde barndom var det vist FED ROCK.
Jeg tvivler på, at der er kommet noget fra dem på cd, men lidt
velvillig hjælp fra en ven/pro skulle kunne løse problemet. Du skal
nok bare ikke spørge Antipiratgruppen.

Gik alle medlemmerne hjem og drak kaffe efter opløsningen, eller
spillede de videre i andre sammenhænge?

Fra : Lars Holst

Dato : 05-06-07 10:16

iSteen <isteen@gmail.com> said in news:1181032073.490238.46810
@q69g2000hsb.googlegroups.com:

> [...]
> nok bare ikke spørge Antipiratgruppen.
>
> Gik alle medlemmerne hjem og drak kaffe efter opløsningen, eller

Kaldte man det ikke børnerock ligesom med Kattejammerrock med Vesterbro
Ungdomsgård?

--
Lars Holst

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-06-07 18:50

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> iSteen <isteen@gmail.com> said in news:1181032073.490238.46810
> @q69g2000hsb.googlegroups.com:

> Kaldte man det ikke børnerock ligesom med Kattejammerrock med Vesterbro
> Ungdomsgård?

jow og en del af musikeren i bandett havde en fortid i vesterbro ungdomsgård

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-06-07 18:49

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>DET var en sjov gruppe. Jeg kan ikke engang huske melodierne, men i
>min spæde barndom var det vist FED ROCK.

Det var det ...

>Jeg tvivler på, at der er kommet noget fra dem på cd, men lidt
>velvillig hjælp fra en ven/pro skulle kunne løse problemet. Du skal
>nok bare ikke spørge Antipiratgruppen.

Nåeeeeeeee jeg kan lave alle de cd er af min lp er jeg vil så længe jeg ikke
sælger dem

>Gik alle medlemmerne hjem og drak kaffe efter opløsningen, eller
>spillede de videre i andre sammenhænge?

jeg ved det faktisk ikke jeg kender kun forsangeren ( den første ) men
pointen var netop at det var et børne rock band så måske blev de for gammel?

Fra : iSteen

Dato : 05-06-07 18:03

On 5 Jun., 11:15, Lars Holst <delfine...@yahoo.com> wrote:

> Kaldte man det ikke børnerock ligesom med Kattejammerrock med Vesterbro
> Ungdomsgård?

Joo, det gjorde man sikkert - selv om der vistnok var stor forskel på
de to.
Er der ikke noget download med PF nogen steder, det kunne da være
sjovt at genhøre....eller måske ikke?

Fra : Lars Holst

Dato : 05-06-07 20:18

iSteen <isteen@gmail.com> said in news:1181062970.117904.19690
@g37g2000prf.googlegroups.com:

> Joo, det gjorde man sikkert - selv om der vistnok var stor forskel på
> de to.
> Er der ikke noget download med PF nogen steder, det kunne da være
> sjovt at genhøre....eller måske ikke?

Jeg har en LP med Parkering Forbundt i samlingen.

--
Lars Holst