You touch my lalala
Fra : Peter eller Line

Dato : 04-06-07 19:39

Hejsa

Den der fra Telia reklamen om ham fyren der (efter deres mening) bliver
hottere og hottere og ender i et stripshow med en masse kvinder i rødt
tøj...sangen er fed men hvad hedder den?

VH
Peter

Fra : Hauge

Dato : 04-06-07 19:54

Peter eller Line wrote:
> Den der fra Telia reklamen om ham fyren der (efter deres mening)
> bliver hottere og hottere og ender i et stripshow med en masse
> kvinder i rødt tøj...sangen er fed men hvad hedder den?

Har ikke set reklamen, men det er sikkert "Phil & Co" med "You touch my
tralala"

Mvh Hauge

Fra : Jacob

Dato : 05-06-07 10:32

> Har ikke set reklamen, men det er sikkert "Phil & Co" med "You touch my
> tralala"

Det er den rigtige sang, ja, men i en anden version, fremført af en mand med
tyk, tysk accent. Ret sjovt, faktisk!

/Jacob

Fra : Karina Nielsen

Dato : 07-06-07 21:38

"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Det er den rigtige sang, ja, men i en anden version, fremført af en mand
> med tyk, tysk accent. Ret sjovt, faktisk!
>
> /Jacob

Gunther & The Sunshine Girls - Ding Ding Dong kan ses her:

http://technorati.com/videos/youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DDbYtqAWDF2U

Karina

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 22:16

Peter eller Line wrote:
> [...]
> hottere og hottere og ender i et stripshow med en masse kvinder i rødt
> tøj...sangen er fed men hvad hedder den?

Er det ikke ham Günther fætteren der fra Sverige ?

Fra : Ralph Køster

Dato : 05-06-07 07:22

Det er "Phill & Company" med "Tralala".

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 16:54

Ralph Køster wrote:
> Det er "Phill & Company" med "Tralala".
>
> Ralph.

Jeps, jeg tænkte på 'originalen' :) havde set reklamen da.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-06-07 10:40

On Tue, 05 Jun 2007 11:31:45 +0200, Jacob wrote:

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Det er den rigtige sang, ja, men i en anden version, fremført af en mand med
> tyk, tysk accent. Ret sjovt, faktisk!
>
> /Jacob

Sikkert denne her:

http://youtube.com/watch?v=AVOYT6MMAxs

(jeg tror du skal registreres for at kunne se det, men det er gratis og
jeg har aldrig fået spam fra dem)

--
http://www.last.fm/group/dk-kultur-musik
http://www.housemusik.dk/forum/showthread.php?t=4718