problemer med media player, vista eller?
Fra : Janos

Dato : 03-06-07 21:39

Hej

Jeg er stødt på et problem når jeg afspiller mp3 filer i mediaplayer. I
slutningen af hver nummer, er det lige som om musikkern hakker, før (10-15
sec. før) den skifter til næste nummer. Det sker kun på den bærbare maskine
som skulle være kraftig nok til at afspille mp3 filer. Maskinen har 2 GB ram
så det burde jo ikke være problemet.

Har det noget med vista at gøre?
Har andre været ude for dette?

Hilsen Janos

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-06-07 08:06

On Sun, 03 Jun 2007 22:38:57 +0200, Janos wrote:

> Har det noget med vista at gøre?
> Har andre været ude for dette?

Jeg kender ikke selv det problem du beskriver, men vil blot sige at
"sidepanelet" på desktoppen virkelig sluger ressourcer!

Jeg har selv en rigelig kraftig desktop (har lige købt den), og jeg kan
virkelig mærke når sidepanelet opdaterer. Så jeg vil anbefale du prøver at
slå det fra og går ind i opsætning og fortæller den at den IKKE skal
starte ved opstart af systemet.

Prøv evt. dk.edb.system.ms-windows om der er nogle der kender dit problem
for det er muligvis ikke pga. sidepanelet.