Sebastian ( igen )
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-06-07 15:09

Nå det er såmænd bare et enkelt spørgsmål - kan det tænkes at blød lykke (
tror jeg den heder ) fra 72 aldrig er udgivet på cd ?
jeg har sgu fundet de andre - Cirkus fantastica til 39 kr ved tp :) og ikke
alene Danmark ( tror jeg den heder ) kommer hjem på mandag ....

Mv.
BMM
Nå men når alt det er sagt hold kæft hvor er det godt at høre Cirkus
Fantastica igen - den er godt nok suveræn jeg høre den 12 gange om dagen -
havde fundet noget af det jeg manglede ved tdc online - men jeg må nu
indrømmet der er altså en hørbar forskel på mp3 og cd.

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-06-07 17:16

On Sat, 2 Jun 2007 16:08:38 +0200, "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>jeg har sgu fundet de andre - Cirkus fantastica til 39 kr ved tp :) og ikke
>alene Danmark ( tror jeg den heder ) kommer hjem på mandag ....

Nej, det kan ikke tænkes. Den er kommet.
En del af dem er "officielt" ikke på markedet lige for tiden, men der
findes masser af dem fra et tidligere oplag, rundt om ved forhandlere.

De skulle dog alle komme igen i løbet af et års tid.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-06-07 18:27

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> [...]
> findes masser af dem fra et tidligere oplag, rundt om ved forhandlere.
>
> De skulle dog alle komme igen i løbet af et års tid.

jeg væbner mig med toldmodighed og for lavet den venyl jeg har om til waw :)