Sang søges,
Fra : Per H

Dato : 30-05-07 21:26

som ganske ung ca 35 år siden hørte jeg en sang som jeg kun kan
huske ganske få strofer af, og det meste er nok forkert husket.

den var på engelsk, og nok ikke det største hits.

omkvæder lød ca.

and the dock and the dock, you remember dock
that the way that the way, you gonna stay.

sentyseiser /orgel

Denne NG er jo fyldt med "proffer" så ku i finde den, ville et genhør
være glædeligt.

Hører du max

Vh Per

Fra : Davidsen

Dato : 30-05-07 21:36

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> omkvæder lød ca.
>
> and the dock and the dock, you remember dock
> that the way that the way, you gonna stay.

Hvilken kategori? Rock, country, pop, schlager osv, ville hjælpe.

M eller K stemme?

Ikke at der er en klokke, der ringer (endnu)....

Mvh
Davidsen

Fra : Per H

Dato : 30-05-07 21:57

det er en mand sikkert ret ung.
tror det hører under pop

der synges også noget med

one two tre fire,
og så synteiser, og sang/slut.
Vh Per

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-06-07 19:33

Per H skrev:

> det er en mand sikkert ret ung.
> tror det hører under pop
> der synges også noget med
> one two tre fire,
> og så synteiser, og sang/slut.

Jeg aner ikke hvem det er. Men når jeg googler
efter nogle af ordene, får jeg hele tiden fat i noget
af Glenn Frey (fra the Eagles). Det er nok fuldstændig
langt ude i skoven. - Må hellere vente på Max

--
Herluf :·)

Fra : Per H

Dato : 01-06-07 20:31

On Fri, 1 Jun 2007 20:33:14 +0200, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev:

>Jeg aner ikke hvem det er. Men når jeg googler
>efter nogle af ordene, får jeg hele tiden fat i noget

Håber du huskede at rette stavefejlene. inden du søgte
Vh Per

Fra : Per H

Dato : 01-06-07 20:33

> [...]

>af Glenn Frey (fra the Eagles). Det er nok fuldstændig
>langt ude i skoven. - Må hellere vente på Max

er du fra ålsgårde?
Vh Per

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-06-07 21:11

Per H skrev:
> "Herluf Holdt, 3140"

> er du fra ålsgårde?

Nemlig :·)
--
Herluf
- eksilsønderjyde i 3140 Ålsgårde

Fra : Per H

Dato : 01-06-07 22:44

On Fri, 1 Jun 2007 22:11:18 +0200, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev:

>Nemlig :·)

jeg har boet der i 20 år men ikke længere
Vh Per