pistaciemasse
Fra : (-Peter-)

Dato : 06-06-07 14:35

hej..

jeg købte en rulle pistaciemasse da jeg var i tyskland til noget is -
imidlertid skulle der kunne bruges en lille mængde til isen, så jeg
har nu noget i overskud...

hvad kan jeg bruge det til hvis jeg ikke kun vil lave is? (den ene
opskrift - har i nogle gode opskrifter hører jeg gerne om det...)

mvh
peter

Fra : Max

Dato : 07-06-07 07:19

Hej Peter

> opskrift - har i nogle gode opskrifter hører jeg gerne om det...)

Hvad med at lave mazarinkager med pistacie ?

--
Mvh Max

Fra : (-Peter-)

Dato : 07-06-07 11:01

On 7 Jun., 08:18, "Max" <max_j...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Peter

> Hvad med at lave mazarinkager med pistacie ?
>
> --
> Mvh Max

Var også en mulighed... spørger lige google :)