IMDb - hvad sker der?
Fra : Morten Bowman

Dato : 06-06-07 16:36

Hejsa
Jeg synes deres hp har køre meget dårligt de sidste par dage.
Er det bare mig?

Fra : Holst

Dato : 06-06-07 16:50

Morten Bowman wrote:

> Jeg synes deres hp har køre meget dårligt de sidste par dage.
> Er det bare mig?

De par gange, jeg har været forbi IMDb i de sidste par dage, har jeg
intet unormalt oplevet. Var lige et smut forbi igen for et øjeblik
siden, og alt virkede normalt og normalt hurtigt.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-06-07 17:35

Holst wrote:

> De par gange, jeg har været forbi IMDb i de sidste par dage, har jeg
> intet unormalt oplevet. Var lige et smut forbi igen for et øjeblik
> siden, og alt virkede normalt og normalt hurtigt.

Jeg har brugt den et par gange her indenfor den sidste uge, uden at
mærke nogen problemer.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-06-07 20:43

"Morten Bowman" <no@mail.invalid> wrote in message
> Hejsa
> Jeg synes deres hp har køre meget dårligt de sidste par dage.
> Er det bare mig?

Niks, jeg har også haft problemer.
Jeg tjekkede lige tiden på et enkelt load af siden, og Firefox' extension,
Fasterfox, meddeler at det tager 138,649 sekunder at loade siden komplet.
Altså godt og vel 2 minutter og 28 sekunder.
Til sammenligning tager det 0,341 sekunder at loade Google fra ny,
Berlingske.dk tager 15,793 sekunder, og DR.dk tager 5,618 sekunder. (Jeg
sidder på en trådløs forbindelse).

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - njaeh...

Fra : Jesper

Dato : 07-06-07 23:13

Aragorn Elessar <AragornDK@gmail.com> wrote:

> [...]
> Til sammenligning tager det 0,341 sekunder at loade Google fra ny,
> Berlingske.dk tager 15,793 sekunder, og DR.dk tager 5,618 sekunder. (Jeg

IMDB: 17,110
Berlingske 7,107
Google.dk 6,614

Med Firefox/Fasterfox på en 8 MBit forbindelse.

--
Jesper

Fra : Morten Bowman

Dato : 08-06-07 17:23

>IMDB: 17,110
>Berlingske 7,107
>Google.dk 6,614
>
>Med Firefox/Fasterfox på en 8 MBit forbindelse.

Men nu kører det igen??