Direktøren for det hele
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-06-07 02:09

har lige set den - havde egentligt ikke de store forventning så jeg sad og
lavede noget andet imens til at starte med - men så greb den mig sgu - jeg
synes den er skide go - sjov , jeg kunne godt ha levet uden ham der med frem
med tandbørsten kasper et eller andet men ellers er den sgu go .... og jeg
synes den erotiske scene med Iben hjele den er sgu ok .... den er både fræk
og har humor.

så hvis du kunne li idioterne så synes jeg den her er bedre.

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-06-07 22:23

Bo M. Mogensen skrev:

> [...]
> men ellers er den sgu go .... og jeg synes den erotiske scene med
> Iben hjele den er sgu ok .... den er både fræk og har humor.

Jeg kunne også godt lide den som en skæv og ironiserende film med
nogle greb, som man ikke ser hver dag.

> så hvis du kunne li idioterne så synes jeg den her er bedre.

Meget godt formuleret. Jeg tror nok, jeg er enig. Men Idioterne var
selvfølgelig mere event-agtig, dels på grund af Dogme, dels på grund
af nøgenheden.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-06-07 00:18

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Bo M. Mogensen skrev:
>

> Jeg kunne også godt lide den som en skæv og ironiserende film med nogle
> greb, som man ikke ser hver dag.

ja den er næsten genre løs ....samlingpunktet er humoren og det at de tager
pis på selve filmen selv.

> Meget godt formuleret. Jeg tror nok, jeg er enig. Men Idioterne var
> selvfølgelig mere event-agtig, dels på grund af Dogme, dels på grund af
> nøgenheden.

Ja da Iben Hjel begyndte at lette for BH en tænkte jeg godt nok hold kæft
hun gør det sgu ikke og det gjorde hun så heller ikke og det behøvedes hun
egentligt heller ikke.

Fra : H. Bojer

Dato : 12-06-07 13:14

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
>>
> Ja da Iben Hjel begyndte at lette for BH en tænkte jeg godt nok hold
> kæft hun gør det sgu ikke og det gjorde hun så heller ikke og det

Iben Hjejle er ikke med i Idioterne.

Dog er hun med i Mifunes Sidste Sang, hvor hun spiller escortpige. Her
tisser hun blandt andet på gulvet hos en kunde, hvilket vel egentlig er
mere overraskende end at vise et par bryster eller sig selv helt nøgen.

--
Ingen signatur her!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-06-07 17:51

H. Bojer skrev:

> Iben Hjejle er ikke med i Idioterne.

Det skrev han vist heller ikke noget om.

Det kan du have ret i.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : H. Bojer

Dato : 13-06-07 09:18

Peter Brandt Nielsen wrote:

> Det skrev han vist heller ikke noget om.

Det kunne dog godt forstås på denne måde i det indlæg jeg svarede på.

Men kan godt se det er forkert, når jeg læser hele tråden igen.

Synes Iben Hjejle er bedre i film end i serier.
--
Ingen signatur her!