Next 2007
Fra : Brian K

Dato : 05-06-07 00:14

http://www.imdb.com/title/tt0435705/

Nok en af de FEDEST film jeg har set i flere år! (i sin genre)

Cage giver en af sine bedste performances - Biel.... ja... hun er bare for
lækker og sikke et sammenspil de 2 giver!

Jeg sad flere gange under filmen og klappede og huuujede - effekterne er
fede - INTET under hele filmen holder ikke vand (jo der var et sted hvor jeg
tænkte"hov... " men jeg har allerede glemt det..... kun en bagatel.

Slutningen.... sikke en overraskelse!. Mit gæt... der kommer en efterfølger!

Hvis du er til Mission impossibel - Terminator - Minority Report, etc.....
så må du bare IKKE gå glip af denne film!!!

mvh
brian

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 05-06-07 06:53

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du er til Mission impossibel - Terminator - Minority Report, etc.....
> så må du bare IKKE gå glip af denne film!!!

Hmmm jeg er til Terminator, men bestemt ikke til MI og MR, og generelt ikke
til Cage, så tror du ikke jeg skal holde mig væk

BK

Fra : xxx

Dato : 05-06-07 10:57

"Brian K" <spam@noway.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis du er til Mission impossibel - Terminator - Minority Report, etc.....
> så må du bare IKKE gå glip af denne film!!!

Kender du et sted hvor man kan streame den (mod betaling slf)?

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 05-06-07 23:46

Brian K skrev:
> http://www.imdb.com/title/tt0435705/
>

> Nok en af de FEDEST film jeg har set i flere år! (i sin genre)

Next er en tynd gang underholdning uden dybere mening. En udvandet
version af Deja Vu tilsat flere SWAT teams og det sædvanlige, kedelige
amerikanske militær-bavl. Plottets underligende forudsætning er en
middelmådig idé, men desvære dårligt udført og sovset ind i
Hollywood-floskler og stereotype roller.
Hvis jeg kunne se ind i fremtiden havde jeg ikke spildt tid på Next.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-06-07 00:30

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.imdb.com/title/tt0435705/
>

> Nok en af de FEDEST film jeg har set i flere år! (i sin genre)

Hmm jeg har lige set den - men har også lige set en anden er det den hvor
han havner på en ø og bliver brændt til sidst ?

jeg mener bestemt at den ligger i dk.binaer.film med danske under tekster

Fra : Brian K

Dato : 06-06-07 02:39

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm jeg har lige set den - men har også lige set en anden er det den hvor
> han havner på en ø og bliver brændt til sidst ?

Nej - ingen bliver brændt på en ø i NEXT

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-06-07 06:05

Brian K <spam@noway.dk> declared in:
4666104f$0$90272$14726298@news.sunsite.dk :
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej - ingen bliver brændt på en ø i NEXT

Godt så.
Ellers kendte jeg en, der hed Bo, som skulle have sit hovede
sat på enden af en spids pæl!

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 06-06-07 10:08

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in message
> Brian K <spam@noway.dk> declared in:
> 4666104f$0$90272$14726298@news.sunsite.dk :

> Godt så.
> Ellers kendte jeg en, der hed Bo, som skulle have sit hovede
> sat på enden af en spids pæl!

Enig! Jeg var klar til lynch stemning lige dér!

Sådan må man bare ik formulere en beskrivelse af en film!

Nogen der har set den der Sixth Sense hvor Bruce Willis til sidst finder ud
af at "¤#&¤#&¤/%/¤/¤#" ..............

Mvh. Martin

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-06-07 00:22

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Godt så.
> Ellers kendte jeg en, der hed Bo, som skulle have sit hovede
> sat på enden af en spids pæl!

hæ nå ja det er slevf rigtigt det er jo ikke sikkert at lige ALLE har set
den :)
det sker bare når jeg tænker højt at hmm det går i tastaturet.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-06-07 00:19

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej - ingen bliver brændt på en ø i NEXT

nej jeg har fået den på plads det er den her hvor han kan se 2 minutter ud i
fremtiden ..

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 06-06-07 15:41

Det er i den nye version af The Wickerman som Nicholas Cage er med i.Men det
var vist en KÆMPE spoiler som kom ud her!!!

jimmy

Fra : Mads

Dato : 06-06-07 15:53

On Wed, 6 Jun 2007 16:41:13 +0200, "Jimmy Rosenlund"
<jylm@veflingenet.dk> wrote:

>Det er i den nye version af The Wickerman som Nicholas Cage er med i.Men det
>var vist en KÆMPE spoiler som kom ud her!!!

Det blev jo først en spoiler nu da du gav os titlen på filmen.

Tusind tak for det. KLAPHAT !

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 06-06-07 17:06

Jeg fik også engang skæld ud for noget lignende i dette forum, så jeg syntes
bare lige at jeg også ville skælde lidt ud.

Jeg nævnte et eller andet fra se7en filmen, og fik skæld ud for at jeg havde
afsløret slutningen uden at jeg havde sagt hvor i filmen det foregik.

jimmy

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-06-07 00:23

"Jimmy Rosenlund" <jylm@veflingenet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er i den nye version af The Wickerman som Nicholas Cage er med i.Men
> det var vist en KÆMPE spoiler som kom ud her!!!

Hmm ja men jeg har den i 2 versioner på den samme dvd og jeg valgte at se
ikke biograf versionen.