Hvor kan jeg købe "Alone With Her" i Europ~
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-06-07 08:50

Jeg leder efter filmen "Alone With Her" i en europæisk netbutik. Jeg kan
kun finde den i USA men vil gerne undgå told, moms og gigantiske gebyrer...

Det er denne film:
   http://www.alonewithherthemovie.com/
   http://www.imdb.com/title/tt0472259/

Amazon har den, også på deres co.uk site, men det er bestilling via deres
markedsplads fra amerikanske og canadiske butikker...

Er der nogen herinde der har en ide om hvorvidt den kan fås i Europa? Jeg
har lidt en mistanke om den ikke er "udgivet" i Europa endnu :(

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-06-07 16:57

Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote in

Never mind - fandt den hos Laserdisken.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-06-07 15:59

Henrik Stidsen wrote:

> Jeg kan kun finde den i USA men vil gerne undgå told, moms og
> gigantiske gebyrer...

Så effektivt er toldvæsenet altså heller ikke...

Den pågældende film ligger i øvrigt under bagatelgrænsen på 80 kr hos
f.eks. www.dvdpacific.com.

--
Jesper Lund

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-07 12:57

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote in

> Så effektivt er toldvæsenet altså heller ikke...

Næ, men det er PostDK vist og det er jo dem der fortolder de forsendelser
de bringer ud...

> Den pågældende film ligger i øvrigt under bagatelgrænsen på 80 kr hos
> f.eks. www.dvdpacific.com.

Fandt den på laserdisken.dk til 139kr incl. porto så det er vist billigere.

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-06-07 17:19

Henrik Stidsen wrote:

> Næ, men det er PostDK vist og det er jo dem der fortolder de
> forsendelser de bringer ud...

Nej, de er heller så effektive som du tror...

--
Jesper Lund

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-07 18:39

> Nej, de er heller så effektive som du tror...

Okay, er ikke lige fordi jeg bestiller voldsomt mange ting fra ikke-eu
lande. De gange jeg har gjort det har PostDK snuppet pakkerne.