The.Hills.Have.Eyes. 1 & 2
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-07 01:03

Nå har lige siddet og set dem i rap - jeg ved sgu ikke rigtigt hvad jeg skal
sige normalt står jeg af når der går tarme ( splatter ) i den - men der er
sgu mere i dem ind som sådan jeg synes 2 eren er den bedste .........

Mv.
Bo M Mogensen

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Peter Heide

Dato : 31-05-07 18:15

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nå har lige siddet og set dem i rap - jeg ved sgu ikke rigtigt hvad jeg
> skal sige normalt står jeg af når der går tarme ( splatter ) i den - men
> der er sgu mere i dem ind som sådan jeg synes 2 eren er den bedste

Jeg har det lige omvendt. Syntes at 1'eren er den bedste. Faktisk en af de
bedre
af slagsen inden for den genre.

Een af figurene i 1 er tydelig inspireret af videoen Rubber Johnny af
Cunningham.
Han kommer ca. 2 min inde i dette mesterværk af en video: Musik af den
geniale
Aphex Twin ( R.E.James)

http://www.wimp.com/rubberjohnny/

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-07 20:14

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Jeg har det lige omvendt. Syntes at 1'eren er den bedste. Faktisk en af de
> bedre
> af slagsen inden for den genre.

hvad er det for en genre ? ( splatter ? )
jeg synes bare 2 eren er nemmer fordøjelig men indrømmet ikke så orginal som
1 eren

> [...]
> Cunningham.
> Han kommer ca. 2 min inde i dette mesterværk af en video: Musik af den

ok kender dem ikke ....