Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
AI Servo på Canon 70-300IS
Fra : Jesper Juul

Dato : 06-06-07 18:48

Var ude i går og tage noget billeder af noget rally løb, og synes godt
nok at min 70-300IS står og hakker ved AI Servo, ikke sådan at den har
fokus, men den står og småjusterer rigtigt meget og det skal den
seævfølgelig også, men prøvede også ved et statisk objekt og der gør den
det også, er det normalt?

Jesper
Lidt fotos:
http://www.pbase.com/jesper_juul

Fra : Jesper Juul

Dato : 06-06-07 18:58

Jesper Juul skrev:
> [...]
> fokus, men den står og småjusterer rigtigt meget og det skal den
> seævfølgelig også, men prøvede også ved et statisk objekt og der gør den

Og der skulle stå: "ikke sådan at den har IKKE fokus, men den står og
småjusterer rigtigt meget ."

Fra : E.M.

Dato : 06-06-07 20:51

"Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og der skulle stå: "ikke sådan at den har IKKE fokus, men den står og
> småjusterer rigtigt meget ."

Var det håndholdt? så er det dine bevægelser den kompenserer for (det er
umuligt at stå helt stille)

Mvh. E.M.

Fra : Jesper Juul

Dato : 07-06-07 07:20

E.M. skrev:
> "Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Var det håndholdt? så er det dine bevægelser den kompenserer for (det er
> umuligt at stå helt stille)

Jep, der var håndholdt, og den forklaring lyder jo meget rimelig, synes
bare ikke min 24-105L har helt samme tendens selv når de begge er på
100mm, men den har selvfølgelig også en noget mere stille autofokus motor.

Jesper