Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop elements 5
Fra : AON

Dato : 05-06-07 18:16

Når jeg gemmer billederne efter redigering kommer der et felt hvor der står
size og så fil størrelsen samt 56,6kbps og hvad står kbps for ?
"kilobytes per sekund" ??

aon

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-06-07 19:25

AON wrote:
> Når jeg gemmer billederne efter redigering kommer der et felt hvor der står
> size og så fil størrelsen samt 56,6kbps og hvad står kbps for ?
> "kilobytes per sekund" ??

Det er nok når du gemmer til webbrug. Så kommer der en smart oversigt
over hvor lang tid dit billede tager at loade med for eks. en 56.6kbs
linie (gammeldaws modem linie).

Ja Kilobytes per sekund

Thomas Schreiber

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-06-07 19:32

Thomas Schreiber wrote:
> Ja Kilobytes per sekund

Ups, nej Kilo Bit Per Sekund selvfølgelig

Thomas Schreiber

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-06-07 19:25

"AON" <oz3aap@tele2.dk> skrev :

>Når jeg gemmer billederne efter redigering kommer der et felt hvor der står
>size og så fil størrelsen samt 56,6kbps og hvad står kbps for ?
>"kilobytes per sekund" ?

Nej, kilobit.

Det angiver, anslået, hvor lang tid det vil tage en modembruger
at hente billedet.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-06-07 19:26

Hej,

> Når jeg gemmer billederne efter redigering kommer der et felt hvor der står
> size og så fil størrelsen samt 56,6kbps og hvad står kbps for ?
> "kilobytes per sekund" ??

Det står for kilobits pr sekund og bruges som en vejlendning i hvor lang
tid det vil tage at hente billedet over et 56k modem.

-Thomas

Fra : AON

Dato : 06-06-07 20:23

"Thomas Jensen" <news@fjernkauf[dot]dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

> Det står for kilobits pr sekund og bruges som en vejlendning i hvor lang
> tid det vil tage at hente billedet over et 56k modem.
>
> -Thomas

Jeg takker for svarene !

aon