Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Godt pocketkamera ?
Fra : Leo Jensen

Dato : 04-06-07 15:16

Hej gruppe

Jeg er ude efter lidt gode råd mht et nyt kamera. Det skal starte hurtigt
op, kunne tage billeder hurtigt efter hinanden, have en rimeligt god blitz
og gerne tage gode fotos også i mindre perfekte omgivelser. Modlys og den
slags kommer tit i vejen for et godt resultat, når man bare trykker af
spontant...
Batterierne må selvfølgelig gerne holde længe og hvis det så bruger SD-kort
kan jeg genbruge de eksisterende...

Jeg har idag et gammelt, billigt HP-kamera, så alt vil være en forbedring,
men jeg kan jo lige så godt få fingre i det optimale. Budget op til ca. 2500
kr. Jeg har kigget lidt på Canon IXUS 75, det er jo lækkert, men er der
nogen der gør det bedre ?

Lad ikke dette starte en religionskrig, der findes jo mærkefantaster inden
for alle områder...

MVH Leo

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 04-06-07 18:45

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen der gør det bedre ?
>
> Lad ikke dette starte en religionskrig, der findes jo mærkefantaster inden

Canon IXUS 75, er et rigtig godt pocketcam.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-06-07 20:46

Nikolaj Svendsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]

Nej - men jeg kan i stedet henvise til den rigtige gruppe til den
slags spørgsmål

Den hedder:

News:dk.fritid.foto.indkoeb

- og er netop beregnet til "hvad skal jeg købe" spørgsmål.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Leo Jensen

Dato : 05-06-07 08:05

> [...]
>
> Den hedder:
>
> News:dk.fritid.foto.indkoeb
>
> - og er netop beregnet til "hvad skal jeg købe" spørgsmål.

Ups.... Tak for det, jeg prøver en gang mere.
Jeg har dk.fritid.foto blandt mine faste grupper og tænkte da ikke på at
lede efter en mere korrekt gruppe.

MVH Leo