Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Previev på IXUS 950IS
Fra : Tom

Dato : 04-06-07 07:45

Når jeg har taget et billede viser den det i et par sekunder bagefter, men
den viser to billeder, det jeg tog komprimeret ned og så der hvor den mente
den centrale var zoomet op.

Kan man ikke få den til bare at vise billedet og ikke noget fancy gejl?

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 13:13

"Tom" skrev i en meddelelse
> [...]
> mente den centrale var zoomet op.
>
> Kan man ikke få den til bare at vise billedet og ikke noget fancy gejl?

Sikkert - kig i manualen

--
mvh kajo

Fra : Tom

Dato : 05-06-07 13:35

> Sikkert - kig i manualen

Det står der ikke. Men tak for dit ellers åbenlyse råd.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 14:09

"Tom" skrev i en meddelelse

> Det står der ikke. Men tak for dit ellers åbenlyse råd.
Jeg kender ikke kameraet, når du ser billedet på displayet så prøv evt. at
trykke på disp.-knappen.

--
mvh kajo

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 00:07

På min IXUS50 er der en knap der hedder DISP som giver tre muligheder:
hele billedet
billede med diverse oplysninger inkl. en kurve
intet billede

prøv at rykke dig igennem og tag et billede efter hvert tryk

Fra : Tom

Dato : 07-06-07 09:53

"Poul B-H" <svar_i_gruppen> wrote in message
> På min IXUS50 er der en knap der hedder DISP som giver tre muligheder:
> hele billedet
> billede med diverse oplysninger inkl. en kurve
> intet billede

Ja, men det er desværre ikke den.
Det her er når jeg *lige* har taget billedet.

Det du taler om er når den er i playback mode
Kan godt se det var formuleret forkert.

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 15:48

"Tom" <no@spam.please> wrote in message

> "Poul B-H" <svar_i_gruppen> wrote in message
>
> Ja, men det er desværre ikke den.
> Det her er når jeg *lige* har taget billedet.
>
> Det du taler om er når den er i playback mode
> Kan godt se det var formuleret forkert.

Nej det gælder begge dele, prøv det nu for p.....

Fra : Tom

Dato : 11-06-07 10:48

> Nej det gælder begge dele, prøv det nu for p.....

Det virker jo
Ej hvor sjovt, har pløjet manualen igennem, både udvidet og basic, men der
stod vitterligt intet.

Tak for hjælpen.

Fra : Leo_Jensen

Dato : 11-06-07 15:03

On 4 Jun., 08:45, "Tom" <n...@spam.please> wrote:
> [...]
> den centrale var zoomet op.
>
> Kan man ikke få den til bare at vise billedet og ikke noget fancy gejl?

Hej Tom

Jeg havde samme problem efter min 11-årige havde pillet lidt...

Tag et billede, hold udløseren nede, så bliver billedet på skærmen til
du slipper knappen. Tryk på disp, og du kan vælge forskellige modes
for hvad du får at se efter du har taget et billede.

MVH Leo