På opfordring af Siri og Gia-missen
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 19:01

Hejsa

Min slave har sagt at Siri og Gia gerne ville have mig til at skrive lidt
herinde, så det vil jeg da lige gøre. Det er jo ved at være et stykke tid
siden sidst. Lige nu har jeg heller ikke tid til så meget, for nu er det jo
blevet noget bedre vejr, og jeg vil være meget mere ude.
Det sidste stykke tid har jeg brugt lige uden for haven, hvor jeg har sikret
mig at alle får hilst på mig, for ingen skal gå fordi Herren uden at hilse.
Hvis de gør, skælder jeg dem ud

Jeg kan kun få slaven til at åbne terrassedøren, og lade mig komme ud, når
hun er hjemme, og ikke skal ud af døren i nærmeste fremtid. Når min slave
ikke er hjemme skal jeg være inde, og det er da lidt kedeligt.. Og jeg skal
være inde om natten, men det er også okay, for det er da rimelig hyggeligt
at sove sammen med slaven.
Heldigvis har slaven fået ny seng, den er rigtig dejlig at sove på, og
dejlig stor, så jeg rigtig kan strække mig uden at komme ud over kanten...

Stort set hver nat ligger jeg end el af tiden inde i sengen, sammen med
slaven. Jeg har jo indtaget min egen pude, og den er altid ledig, inde i
sengen altså. For hvis slaven vil ligge i sofaen og se TV, så tager hun min
pude *hmprff*.
Har prøvet at sige til hende at det er min, men hun hører ikke efter, hun
siger bare at det dybest set er hendes, da det er en hun har fået i gave,
faktisk endda før jeg blev født.

Jeg har vist fortalt at den væmmelige Dr. Dyr sagde at jeg skulle tabe mig,
og siden har slaven købt sådan noget særligt mad til mig (RC Obesity
Management, red.)
Det smager egentlig meget godt, men indimellem protesterer jeg imod
slankemaden, og tigger rigtig meget.. Desværre har slaven bare ikke
godbidder i skabet længere, men jeg får da lidt Oral Care, de stykker
tørfoder er dejligt store Og om søndagen får jeg noget vådfoder, som
regel bider i gele... Mums, det smager godt. Og jeg har lært hvornår det er
søndag, så hvis laven glemmer min vådfoder, skal jeg nok minde hende om det

Slaven siger at jeg ligner en der har tabt mig lidt, men om jeg virkelig
har tabt mig aner jeg ikke, for slaven mener at vægte er det rene
djævelskab, så i vores hjem er den eneste vægt en bagevægt i køkkenet... Min
slave er da lidt fornuftig på det punkt, altså ikke at have en badevægt

Nå, jeg må heller e komme ud igen, inden alle de voksne derude siger til
deres børn at det er sengetid.. Det er jo sjovest hvis der er nogen at hilse
på derude..

Mange hilsener fra Buster

Fra : Siri

Dato : 01-06-07 14:08

> Louise skrev:
> Hejsa

Ave Buster og slave/vejrgudinde
Gia hilser og siger:
Jeps, det er kedeligt, når slaven er ude at føjte - hvad bilder hun sig
ind - men man er jo for doven til at iværksætte anden straf end at
insistere på at få hvad man vil have - he he, sæt dem i arbejde, om så
bare med ryg-nusse!
Hvis jeg ku gå på posthuset, så sendte jeg dig en pude!
Jeg har 3 store puder, købt billigt i Brugsen, siger slaven, Jysk
sengetøj har også store puder for 'ingen penge'. Puder må man have! Til
at trone på og ælte i og 'fange mus' under!
Og så synes jeg, at det lyder stygt med slankekur, jeg er velsignet med
en god appetitregulering og mit foder ligger rundt omkring i små bunker
på kradsehylder, i huler og i min fine fletkurv (tak til
'holmer-raggie-banden' og deres mor, hende med Harald, der nu har
indtaget de utaknemmelige raggie-skarns store kurv) - der kan jeg særlig
godt lide at spise, så der skal bare holdes fyldt op, slave (hun hører
da efter, når hun tager diktat, må man håbe!)!
Får du kun afmålte mængder slankefoder - for så er det hårdt - jeg kan
altså anbefale modellen med 'foder findes kun der, hvor man skal hoppe
op og klatre rundt efter det', og så sæt slaven til at vifte en masse
med dit yndlingslegetøj, så du rigtig får rørt dig.
Spæn også haven rundt med slaven, når hun vil have dig ind, de ser så
sjove ud, når de vil noget med en og man ikke vil (kattemalt på mine
fine poter fy føj da! Uf!), og husk at skælde rigtig godt ud på dem, der
ikke hilser på dig, det er motion altsammen! Du er heldig, du har en have!
Min slave har også en bred seng, hvor jeg må ligge, det er slet ikke
dumt, tillykke med det. Få hende til at skaffe dig ekstra kæmpe puder
til den, det er rigtig godt!
Og så har hun lovet mig en sød legekammerat - en, der vil respektere min
førsteret og ikke som hende den lille hovne blåøjede, der troede, at hun
ejede det hele.... Næh, for det gør jeg, men jeg vil gerne dele, hvis
jeg så kommer til at kede mig mindre
Så her krydser man fingre og gør praktiske forberedelser.....
Nå, jeg gider ikke mere, slaven har taget diktat, og jeg skal ha' en lur
- hil!
Med venlig hilsen
Siri, skrive-slave for kejserinde Gia (Ave!)
- Tøm kattebakken ved privat svar